اتاق نشیمن آبی برای آرامش ذهن ، بدن و روح

گفته می شود که رنگ آبی نماد بسیاری از خصوصیات مثبت مانند اعتماد ، وفاداری ، حقیقت ، خرد ، شعور و اعتماد به نفس ، ایمان و بهشت ​​است. تصور می شود که آبی برای ذهن و بدن مفید است زیرا یک اثر آرام بخش را ایجاد می کند که حتی گفته می شود متابولیسم انسان را کند می کند.

رنگ آبی خالص

این رنگ خالص آبی آسمانی یکی از آرامش بخش ترین رنگ آبی است. با استفاده از دیوارهای مجاور ، کف و مبلمان ، ظاهر تازه و بدون عارضه نگهداری می شود. رنگ سبز از گیاهان سرپوشیده به عنوان یک لکه بینی ظریف در مقابل رنگ آبی به کار می رود. رنگ های سیاه که از طریق یک کنسول وارد می شوند ، کوسن ها و میزهای تودرتو به اندازه کافی به طرح جلوه اضافه می کنند.

مجلل بودن

اگر ظرافت و مجلل بودن سبک شماست ، پس این سالن آبی تیره با یک مبل رنگی و کوسن های زرد رنگ بسیاربرای شما مناسب است. رنگ های برنز و هنر دیواری رنگارنگ دکوراسیون را کامل می کند.

هنر پاپ

یکی دیگر از طرح های دکوراسیون آبی تیره اما این بار از یک هنر پاپ کمی الهام گرفته است به دلیل رنگ های زرد رنگ مقابل نور آفتاب و چاپ های گرافیکی روی کوسن ها ، آثار هنری و فرش جغرافیایی که از بالای شیشه های میز مدرن خیره کننده است .

نماد ساحل

در این اتاق نشیمن نماد ساحل مشاهده شده است. صندلی های راه راه که مانند صندلی های عرشه های سنتی ، و یک فرش محوطه دار در کف مانند فرش ساحل روی ماسه ها است. پانل های آبی یک دیوار برجسته را یادآور می شوند و یادآور یک کلبه ساحلی است. ن میزهای فلزی سیاه و قفسه های دیواری منحصر به فرد در داخل خانه تزئین شده اند .

سایه دیوار

در این تم اتاق نشیمن آبی تیره ، سایه دیواره کپی شده و در اطراف اتاق از طریق یک مبل با روکش به شکل ثابت ادامه می یابد. یک صندلی با رنگ زرد روشن اتاق را از یکنواختی در می آورد .

دیوار منفرد از آبی پررنگ

یک دیوار منفرد از آبی پررنگ که توسط یک بالشتک آبی کمرنگ در طرف مقابل تکرار می شود. کوسن ها و پرده های بنفش رنگ های آبی را کاملاً تکمیل می کنندو یک نوار شفاف ، وزن بصری اتاق را متعادل می کند. مبل و کف خنثی و سبک است ، در حالی که یک میز قهوه ای تیره ، صندلی چرخشی مدرن و یک چراغ رو میزی طراح نت های پایه را ارائه می دهد.

بازی بنفش و آبی

بنفش و آبی در اینجا دوباره با هم بازی می کنند ، این بار در یک دسته کوچک بسیار واضح تر. مقادیر زیادی از چوب های سفید و سبک مانع از ظهور بیش از حد رنگ های پر جنب و جوش می شوند.

سبزآبی

رنگ آرامش بخش این قفسه با یک کاناپه رزگلد زیبا در این سالن قرار داده شده است. ترکیبی از رنگ صورتی و آبی بسیار شیرین به نظر می رسد ، در اینجا برخوردی زیبا با اضافه کردن یک دیوار سبز نرم به علاوه چوب، هارمونی زیبایی ایجاد کرده است.

آبی و صورتی

این حجم از کمد های آبی روشن باعث ایجاد تقسیم عالی در این فضای برنامه ریزی شده است. دوباره رنگ آبی با رنگ صورتی نرم ، این بار به صورت فرش گرم شده است.

کاناپه مدرن مخملی

این کاناپه مدرن مخملی در برابر دیوار همرنگ استتار شده است. یک آینه گرد و میز گرد ، شبیه یک ماه کامل و بازتاب آن در یک حوضچه آرام است.

کاناپه نارنجی

یک کاناپه نارنجی چسترفیلد و یک چراغ کف طلایی با آبی نیمه شب آواز می خوانند.

قبلی
نکاتی برای داشتن اتاق خواب دنج
بعد
حمام هایی با زیبایی طبیعی

نظرتان را بنویسید