اتاق نشیمن برای دوستداران کتاب

علی رغم زندگی در این عصر دیجیتالی ، هیچ چیز جای کتاب های کاغذی را نمیگیرد . کتابخانه های خانگی و گوشه های خواندن هنوز محبوبیت خود را حفظ می کنند زیرا ما به عنوان یک انسان دوست داریم در این بانک های دانش ، ماجراجویی و عاشقانه قرار بگیریم. یک کتابخانه بزرگ خانگی که شامل چندین قفسه می شود ، می تواند یک عمر لذت خواندن را حفظ کند .

کتابخانه برجسته

مکانی مناسب برای نصب یک کتابخانه برجسته در یک منطقه مسکونی با طرح باز ، باید در اطراف یک راه پله باشد. آج های در حال بالا رفتن ، صعود بی نقص به بالای درخت دانش را فراهم می کنند و اجازه می دهند در هر قفسه در طول مسیر متوقف شوید.

پشت مبل

اتاق های نشیمن ما یک مکان آرام آماده است که می توانید در پایان یک روز طولانی یا آخر هفته با یک کتاب خوب استراحت کنید. با حرکت مبل کمی از دیوار ، به سمت مرکز اتاق ، می توان فضای کافی را برای نصب مجموعه ای از قفسه های کتاب در پشت آن ایجاد کرد. قفسه بندی باریک کتاب باعث کاهش زیاد فضای کف اتاق نمی شود. با قرار دادن برخی از پایه های گیاهان تزئینی با توجه به علاقه بیشتر و متفاوت بودن ارتفاع ، می توانید ظاهر را نرم کنید.

سفارشی

یک قفسه کتاب حتی می تواند توسط متخصصان در طراحی سفارشی برای شما ساخته شود. می توانید برای اینکه کار خود را با خواندن تمام کنید ، یک محیط فراگیر ایجاد کنید تا تلویزیون خود را در آن قرار دهید .

آثار هنری

این سه قاب هنری که در جلوی قفسه کتاب نصب شده اند ،قفسه کتاب را شکسته و باعث ایجاد عمق در نمایشگر می شوند. برای جلوه ای جدید سعی کنید مجموعه چاپهای هنری خود را در لبه های بیرونی قفسه خود آویزان کنید. این گزینه همچنین به شما امکان می دهد تا از گالری خود بدون هیچ گونه خطر در فضای ذخیره سازی لذت ببرید ، زیرا هنوز هم می توانید بسیاری از کتاب های خود را در پشت آثار هنری محبوب قرار دهید.

فضا های کوچک

بسیاری از افراد ممکن است فکر کنند که فضای زیادی برای داشتن یک کتابخانه بزرگ خانگی ندارند اما سعی می کنند تک تک فضای موجود را در نظر بگیرند. به صورت عمودی نگاه کنید و فراموش نکنید که شکافهای کم نظیر پنجره ها می تواند فضای کافی برای ذخیره کتاب را فراهم کند.

سقف شیبدار

یک قفسه کتاب سفارشی می تواند درست در لبه های جلو ساخته شود ، اگر در سقف های شیب دار زندگی می کنید گزینه ای عالی است. چراغهای رومیزی که از نظر استراتژیک قرار گرفته اند ، نقاط مختلفی را برای خواندن ایجاد می کنند.

ikea

اگر پول اضافی برای یک کتابخانه سفارشی ندارید ، بسیاری از گزینه های شناور یا مستقل عالی مانند این IKEA که اتاق های نشیمن اسکاندیناوی را تزئین می کنند وجود دارد.

ویژگی زیبای کتاب ها

این کتابخانه برجسته ، علاقه و گرمای زیادی به یک اتاق رنگ پریده و طولانی می بخشد. این کتاب ها یک دیوار از ویژگی های زیبا را ایجاد می کنند ، درست همانطور که کاغذ دیواری های طرح دار یا تخته های چوبی ممکن است ایجاد کنند ، در عین حال مزایای مفیدتری نیز دارند.

دیوار تقسیم کننده

یک قفسه کتاب همچنین می تواند یک دیوار تقسیم کننده شناور مفید و جذاب برای برش یک اتاق به خصوص طولانی ایجاد کند و یک منطقه را از منطقه دیگر منطقه بندی کند.

قبلی
اتاق نشیمن صنعتی
بعد
چند نمونه دیوار بزرگ برای اتاق نشیمن

نظرتان را بنویسید