ایده های طراحی دیوار زنده

اگر در جستجوی روش جدیدی برای تزئین دیوار برهنه یا چیز جدیدی برای افزودن به آن دیوار گالری هستید ، یک دیوار زنده را در نظر بگیرید. یک دیوار زنده در واقع دیواری است که در گیاهان قرار دارد ، یا به صورت انفرادی قرار گرفته است یا در کنار هم جمع شده اند تا یک اثر هنری زنده را بسازند.
یک دیوار با گیاهان نه تنها زیبا و چشم نواز است بلکه می تواند هوای شما را تمیز کند ، استرس را کاهش دهد و حتی سر و صدای پس زمینه را در اتاق شماکم کند.

دیوار آشپزخانه

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در آشپزخانه خود نور کافی دارید ، یک دیوار زنده را در نظر بگیرید. این دیوار زنده مجموعه ای از فضای سبز را به عنوان زمینه ای زیبا برای فضای خنثی به نمایش می گذارد.
هنگام تصمیم گیری برای نصب یک دیوار زنده ، گیاهانی را که نیاز به مراقبت های مشابه دارند ، در نظر بگیرید ، زیرا همزمان به آنها آب می دهید و آنها را تغذیه می کنید. گیاهان رونده گزینه بسیار خوبی برای شروع هستند که به راحتی می توان از آنها مراقبت کرد.

سبدهای آویزان

آیا می خواهید بدون تلاش سخت تغییری ایجاد کنید؟ این دیوار زیبا از گیاهان با استفاده از سبدهایی که از دیوار آویزان شده اند برای نشان دادن گیاهان مختلف بسیار مناسب است . این ایده تقریباً با هر نوع سبد (فقط آستر پلاستیکی را فراموش نکنید) و چند قلاب دیواری قابل بازیابی است.

دفتر خود را روشن کنید

آوردن گیاهان به دفتر شما یکی از بهترین راهها برای روشن تر کردن فضا است.
گیاهان هوازی گزینه های بسیار خوبی برای یک دفتر هستند زیرا به مراقبت زیادی احتیاج ندارند ، اما هنوز هم در کنار هم چیده می شوند.

کاشت دیواری

مجموعه ای از نهال های دیواری ، یک روش عالی برای آوردن یک دیوار زنده به هر اتاق خانه شما است.

گیاهان گالور

این نمونه دیوار زنده خیره کننده است. ما عاشق استفاده از بافت ها و رنگ های متنوع در این نمایشگر دیواری هستیم که به آن کمی جذابیت بصری می بخشد.
هنگام تنظیم دیوار زنده خود ، فضای بین هر گیاه را در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که آنها جایی برای رشد دارند ،چون شما نمی توانید بعد از گذشت چند ماه دوباره صفحه را بسازید.

اثر هنری

این نمایشگر دیواری واقعاً یک اثر هنری است. این دیوار زنده که مخلوطی از خزه ، گیاهان هوازی و سایر گیاهان ساخته شده است ، یکی از چشم نوازترین دیوار ها است.
و دیوارهای زنده را می توان در چوب ، چوب پنبه ، فلز و موارد دیگر ایجاد کرد و به راحتی می توان به گونه ای طراحی کرد که با ظاهر و زیبایی خانه شما تلفیق شود.

یک جیب گیاهی

این سیستم نمدی یک راه عالی برای آویزان کردن دسته گیاهان کوچک از دیوار شما بدون تلاش زیاد است.

Pegboard را امتحان کنید

این دیوار زنده بسیار مدرن و تازه است.
یک دیوار زنده در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارد. همیشه راهی وجود دارد که بتوانید این ایده مد روز را به خانه خود بیاورید و آن را شخصی سازی کنید تا آن را به صورت دلخواه خود درآورید.

قبلی
شومینه دو طرفه
بعد
اثرات روانشناختی رنگ در طراحی داخلی

نظرتان را بنویسید