دکوراسیون اتاق خواب زیبا

اتاق خواب شما باید یک مکان امن شخصی باشد ، پناهگاهی که
مجموعه ها ، رنگ ها و احساسات مورد علاقه شما را نشان می دهد. شما به راحتی می توانید آن را تزئین کنید

قوانین برای اتاق خواب

رنگ های ظریف را انتخاب کنید

تن های آرامش بخش و گروهی از سایه های تک رنگ را به جای رنگ های روشن انتخاب کنید. تئوری رنگ ها را فراموش نکنید: درجه نرم یاسی ، سبز یا آبی ملایم ، آرام هستند. رنگ های مورد علاقه خود را به روشی کم رنگ در اتاق خواب امتحان کنید. این به معنای انتخاب رنگ های روشن تر به جای رنگ های جسورانه است.

یک اتاق خواب ساده داشته باشید

اتاق شما باید ساده ، راحت ، شیک و درخشان به نظر برسد. مهم نیست که چه سبکی از دکوراسیون دارید. برای جابجایی وسایل خود به راحتی ، حداقل 90 سانتیمتر بین تختخواب و دیوارهای خود و یا وسایل بزرگ مبلمان و حداقل 61 سانتی متر بین تختخواب خود و مبلمان مانند کمد و میز قرار دهید. اگر برای رسیدن از حمام به کمد باید به دور تخت حرکت کنید ، بهتر است تختخواب خود را جابجا کنید.
فقط از مبلمان لازم برای اتاق خواب استفاده کنید. یک تختخواب ،صندلی و کمد مورد نیاز است. هر چیز دیگری اتاق شما را به هم ریخته است.
حداقل لوازم جانبی را نگه دارید. فقط یک اثر هنری عالی ، چندین عکس خانوادگی ، گل و شمع.

اندازه مناسب مبلمان را انتخاب کنید

هنگام خرید مبلمان اتاق خواب ، با طرحی از کف خود شروع کنید و فضای خود را اندازه بگیرید. مبلمان اتاق شماباید مخصوص مبلمان اتاق خواب باشد.
اگر اتاق خواب شما بزرگ است ، مبلمان مناسب را نیز انتخاب کنید. به نظر می رسد وسایل بسیار کوچک در یک اتاق وسیع گم می شوند.

فضای ذخیره سازی زیادی داشته باشید

برای داشتن احساس آرامش در اتاق خواب ، وسایل را مخفی کنید. اینگونه اتاق شما بسیار ملایم تر و جادار تر به نظر می رسد.
برای استفاده حداکثر از کمد خود ، از یک سیستم سازماندهی طراحی شده برای خواسته های خود استفاده کنید.جعبه های کوچک زیر تختخواب قرار دهید .

ورق های تختخواب معتبر

اتاق خواب را با پارچه های معتبر و زیبا مجهز کنید. هیچ چیز به اندازه ورق های جذاب راحت نیست. فقط کافی است ملافه را با 100٪ پنبه خریداری کنید.
با استفاده از روکش های بافت یا پوشش های ابریشمی ، دیوارها را زیباتر کنید ، پرده های ابریشمی را نصب کنید یا از روتختی های ابریشمی استفاده کنید ، یا کف آن را با فرش های مجلل بپوشانید.

پنجره

پنجره ای با یک پوشش زیبا با هدف طراحی نمای آن و ایجاد شادابی ، الگوی ، بافت و رنگ به اتاق خواب شما امکان پذیر است. عاشق پارچه های نازک و صاف برای مسدود کردن نور ، سایه های پنجره مات را که می توانید پایین کشیده شده مخلوط کنید تا نور صبح متوقف شود و فضای خصوصی را در شب نگه دارید.
پرده های مات یا روکش پارچه ای را برای همه پرده ها نصب کنید تا هنگام خواب نور متوقف شود.

برخی از گزینه های روشنایی را داشته باشید

مدیریت روشنایی در اتاق خواب بسیار مفید است. نورپردازی اطراف اتاق برای کل اتاق است ، لامپ های کوچک برای خواندن یا انجام کار دیگری نور را متمرکز می کنند و نور لهجه نورهای مهمی را به دیوارها می بخشد.
می توانید یک لامپ تختخواب مسلح با انعطاف پذیر داشته باشید تا در هر کجا که می خواهید بخوانید یک چراغ تمرکز داشته باشد. لامپ ها را باید با نور کم تنظیم کرد. برای هر لامپ ، سوئیچ های مختلف روشن و خاموش را در نظر بگیرید تا بتوانید مکانی را که می خواهید روشن کنید انتخاب کنید.

بگذار مکان شما آرام باشد

سعی کنید خودتان را مدیریت کنید تا کامپیوتر شخصی ، تلویزیون ، تردمیل یا حتی تلفن همراه خود را در خارج از اتاق خواب خود بگذارید. برای طراوت و جوانسازی آن را به عنوان یک منطقه محافظت بدانید. همه دوست دارند یک اتاق مخصوص خواب ، خواندن و فعالیتهای عاشقانه داشته باشند.

قبلی
طراحی مدرن خانه دو طبقه
بعد
کفپوش چوبی چیست و چگونه می توان آن را حفظ کرد؟

نظرتان را بنویسید