53 مدل از شلف های دکوری خاص و زیبا (ارزان)

هر منزل حتما باید یک ویژگی منحصربه فردی داشته باشد . شلف های دکوری این ویژگی منحصر به فرد را به خانه های ما میدهد این المان های بسیار جذاب به خاص بودن خانه ما کمک میکند .شلف های دکوری به محض قرار گیری در چیدمان منزل تحولی زیبا در دکوراسیون ما ایجاد میکنند .

شلف های دکوری نشیمن همانطور که از اسمش معلوم است، هدف اولش باید خاص بودن و زیبایی باشد. به خاطر وجود طراحان خوش ذوق و هنرمند امروزه ما شلف های دکوری در طرح و اندازه و رنگ و شکل متفاوتی داریم که پاسخگوی همه ی سلیقه ها و همه ی سبک های معماری است .

در قفسه شناور و شلف ها به دنبال چه چیزی باشید


مواد

همانطور که احتمالا متوجه شده اید، قفسه های شناور در انواع مواد موجود هستند، از مقوای فشرده گرفته تا فولاد جامد. انتخاب مواد مناسب بیشتر به محل قرارگیری قفسه شما بستگی دارد. قفسه‌های فولادی بهترین گزینه برای آشپزخانه یا حمام هستند زیرا تمیز کردن آن‌ها راحت‌تر است و تاب نمی‌خورد و عموماً نمای براقی دارند. قفسه‌های چوبی، به‌ویژه آن‌هایی که لبه‌های زنده دارند، اساساً می‌توانند به تنهایی به عنوان دکور در نظر گرفته شوند، زیرا هر جا که آنها را قرار دهید، رنگی روستایی به آن‌ها اضافه می‌کنند.


گنجایش وزنی

قبل از خرید هر قفسه شناور، تصمیم بگیرید که چه چیزی را روی آن قرار دهید. برخی از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر که ما دوست داریم، نمی‌توانند اقلام سنگین‌تری مانند دسته‌ای از کتاب‌ها را در خود جای دهند. همچنین، به خاطر داشته باشید که برخی از قفسه های شناور باید مستقیماً روی ناودانی های دیواری نصب شوند و به گل میخ یاب نیاز دارند. برای قفسه‌های کوچک‌تر یا آن‌هایی که دارای وسایل سبک وزن هستند، می‌توانید با خیال راحت آنها را با لنگر دیواری نصب کنید.


لبه شلف

بله لب تاقچه های تصویری شناور، قفسه های آشپزخانه و قفسه های حمام در حالت ایده آل باید نوعی لبه برجسته داشته باشند که مانع از افتادن لوازم آرایشی (یا آثار هنری گرانبها) روی زمین شود. برای آثار هنری، قفسه لبه دار غیرقابل مذاکره است، در حالی که برای قفسه های حمام یا آشپزخانه، می توانید به هر طرف بروید. این بیشتر به ترجیح استایل شما بستگی دارد، اما به خاطر داشته باشید که یک لبه یا نرده محافظ به شما کمک می کند ادویه ها یا لوازم آرایشی را به طور مرتب در جای خود نگه دارید.

قبلی
78 مدل از تابلو های مدرن و خاص +قیمت
بعد
62 مدل از کاغذ دیواری های جذاب و متفاوت +قیمت

نظرتان را بنویسید