67 مدل از شیک ترین جاکفشی های سال 2020

کفش ها فقط یک پوشش به صورت معمولی نیستند، بلکه قسمتی از زبان بدن ما هستند، چون راه رفتن و شکل حرکت ما تماما تحت تأثیر کفش های ما است، به همین خاطر نگهداری و انتخاب کردن یک جای عالی و مناسب برای آنها از اصلی ترین کار های ما به حساب می آید .

بهترین جا برای قرار دادن و ذخیره سازی کفش ها ، جاکفشی ها هستند . بهترین مکان برای قرار گیری جا کفشی ها ورودی هر خانه است البته باید توجه شود که فضای کافی برای قرار دادن آن داشته باشیم .قرار دادن جاکفشی در ورودی از شلختگی و بی نظمی جلوگیری میکند و جلوه ی زیبا و دلنشینی از ورودیه خانه به ما می دهد

هر آنچه که باید در مورد خرید جعبه چکمه و کفش بدانید

به طور مشابه، آیا سر کتانی جعبه کفش را نگه می دارد؟

نگه داشتن جعبه های اصلی مهم است، اما اگر کفش های کتانی شما را در دست ندارند، احتمالاً فضای غیر ضروری زیادی را اشغال می کنند. با این حال، سر کفش‌ها آن‌ها را بیرون نمی‌اندازند، نگه داشتن جعبه اصلی با کفش اصلی معمولاً ارزش فروش مجدد بیشتری را فراهم می‌کند.


از این رو، آیا نگهداری کفش در جعبه کفش بد است؟

نگهداری صحیح کفش ها به آن ها کمک می کند که عالی به نظر برسند و برای چندین فصل دوام بیاورند. جعبه‌های کفش به کفش‌های شما بالاترین سطح محافظت را در برابر گرد و غبار، نور خورشید و دمای شدید می‌دهند که می‌تواند انعطاف‌پذیری کفش‌های چرمی را کاهش دهد.


علاوه بر این، بوت باکس ها چه اندازه ای هستند؟

به طور کلی، طول یک جعبه کفش متوسط ​​بین 33 تا 35 سانتی‌متر یا بین 13 تا 14 اینچ است، بسته به اینکه در مورد جعبه کفش مردانه یا زنانه صحبت می‌کنیم. جعبه های کفش مردانه معمولاً 25.5 سانتی متر عرض (10 اینچ) و 12.7 سانتی متر ارتفاع (5 اینچ) دارند.

قبلی
74 مدل از ظروف سفالی با طرح های جدید و کیفیت بالا (ارزان)
بعد
59 مدل از جدیدترین پرده های سال

نظرتان را بنویسید