45 مدل میز ناهارخوری گرد و زیبا + لیست قیمت

میز غذاخوری گرد اغلب برای اتاق های کوچک تر کاربرد دارد واز آنجایی که هیچ لبه و گوشه ی تیزی ندارند، برای خانواده هایی که بچه کوچک دارند بسیار مناسب است .

همچنین میزهای گرد باعث صمیمیت و صفا در خانه هایمان میشود و آدم هارا به هم نزدیکتر میکند ، . به همین علت اگر دنبال ایجاد فضایی برای یک گفتگوی صمیمانه وشاد و یا انجام بازی هاو سرگرمی ها هستید خرید میز غذاخوری گرد مناسبترین گزینه برای شماست.

برروی میز گرد دست شما در هنگام غذا خوردن به همه چیز میرسد و نیازی نیست که افراد را برای یک نمکدان صدا کنید .

همچنین میزهای گیرد چون لبه های تیز ندارند محدودیتی برای نشستن وجود ندارد و شما میتوانید صندلی به آن اضافه کنید .

میز غذاخوری گرد برای فضاهای کوچک راحت تر، صمیمیتر و کم خطرتر است و افراد با آزادی بیشتری می توانند از این فضا استفاده کنند.

این زمانی از سال است که نگاهی به برخی از روندهایی که در سال آینده خواهیم دید می اندازیم. امروز می خواهیم به سخت ترین فضای کار همه آنها نگاه کنیم: اتاق غذاخوری. در دو سال گذشته، اتاق ناهار خوری ساده، رستوران، ایستگاه تکالیف و دفتر مورد علاقه ما بوده است که همه در یک واحد قرار گرفته اند. پس بیایید ببینیم آینده اتاق های غذاخوری ما چه خواهد بود.

  1. نگاهی دقیق تر به میز های ناهار خوری با صندلی هایی دارای روکش چرمی بیندازید

اتاق های غذاخوری مجلل برگشتند، عزیزم! صندلی ها با چرم بیانی پوشانده می شوند تا نشانه حرکت عمدی به سمت جشن میزبانی از دوستان و خانواده در خانه باشد. ماهیت بادوام چرم نیز خود را به روند فراگیر پایداری در فضای داخلی و روحیه «یک بار خرید، خوب خرید» کمک می کند.

  1. رنگ مناسب را انتخاب کنید

مسدود کردن رنگ به دلیل ایجاد سر و صدای زیادی در دنیای داخلی است، و اگر نمی‌دانید پس از سال‌ها استفاده از رنگ‌های خنثی از کجا شروع کنید، آیا پیشنهاد می‌کنیم رنگ آبی را به اتاق غذاخوری خود بیاورید؟ همه کاره است و بسیار آسان برای گنجاندن آن در یک غذاخوری. سعی کنید لهجه‌های دکوراسیون و آثار هنری خود را با رنگ آبی هماهنگ کنید، یا به سادگی فضای غذاخوری خود را با یک فرش آبی مشخص کنید. اگر می خواهید فضای داخلی چشمگیر را تضمین کنید، چند صندلی ناهار خوری آبی افسانه ای را امتحان کنید.

قبلی
46 مدل کتیبه زیبا وشیک برای پرده های خانه های شما
بعد
47 مدل آباژور رومیزی شیک و مدرن + کیفیت بالا

نظرتان را بنویسید