نحوه طراحی فضای شخصی خود برای کاردر خانه

اگر به فضایی برای کار در خانه خود نیاز دارید ، طراحی دکوراسیون آن بسیار مهم است. امروزه فضای اداری در خانه ضروری است زیرا بیشتر و بهتر به ما کمک میکند تا انعطاف پذیرتر کار کنیم

با فکر کردن در مورد هدف اتاق کار خود شروع کنید. اگر به طور روزانه در آنجا مشغول کار هستید ، ایجاد احساس متفاوت از بقیه اتاقهای شما ممکن است به شما کمک کند تا تمرکز کنید .

مکانی را انتخاب کنید که متناسب با سبک کار شما باشد

اولین و احتمالاً مهمترین موضوعی که باید هنگام طراحی یک دفتر خانه در مورد آن فکر کنید ، جایی است که باید دفتر خانه شما واقع شود. سبک کاری و ماهیت کار خود و همچنین نیازهای افرادی که با آنها زندگی می کنید را در نظر بگیرید.
اگر کار شما انفرادی است و به آرامش و حفظ حریم خصوصی احتیاج دارد ، یک اتاق در باغ ، گاراژ یا شیروانی مناسب ترین است.
از طرف دیگر ، اگر مشاغل کوچکی را از خانه اداره می کنید و در حالی که کودک در خانه دارید ، می توانید فضای کار خود را در نزدیک آشپزخانه یا اتاق نشیمن قرار دهید .

یا اگر فضای دیگری در جای دیگر ندارید ، یک اتاق خواب یدکی یا گوشه ای از اتاق خواب یا فضای زندگی می تواند گزینه مناسبی باشد اگر به خوبی برنامه ریزی شده باشد.

در خانه خود به چه چیزهایی نیاز دارید؟

هنگام طراحی یک دفتر خانه ، یک سری سؤال را از خود بپرسید تا آنچه را که در منطقه کاری شما لازم است مشخص کنید:

فضای کامپیوتر شما به چه مقدار است؟
به چه فضای ذخیره ای نیاز دارید؟
به تجهیزات چاپ نیاز دارید ؟
آیا آرامش برای شما مهم است؛ از سر و صدا و اختلال در خانه دوری می کنید ؟؟
چه مقدار از وقت شما برای تلفن صرف می شود ؟
آیا به کتابخانه نیاز دارید؟
آیا اغلب نیاز به دسترسی به پرونده ها دارید؟……..

دفتر خانه خود را با توجه به نیازهای فنی طراحی کنید

اگر میز شما در وسط اتاق قرار دارد ، باید مطمئن ترین روش برای اجرای کابل ها را به یک نقطه برق برنامه ریزی کنید. برای شارژ کردن فناوری دفتر منزل خود ، یک پاور برق بخرید ، که می تواند در زیر میز قرار گیرد. تلفن هوشمند خود را با یک لامپ میز دو منظوره بالا ببرید که امکان شارژ بی سیم را دارد.

با استفاده از واحدهای دایره فشار ، می توانید تعداد نقاط قدرت مورد نظر را انتخاب کنید و ببینید کابل ها در کجا قرار دارند ، بنابراین در روشنایی ، رایانه ها ، چاپگر ، تلویزیون ، سیستم موسیقی و نقاط شارژ خود فاکتور تهیه کنید . همچنین ممکن است یک مینی یخچال و وسایل چای / قهوه نیز لازم داشته باشید .

در بهترین میز کار برای بودجه خود سرمایه گذاری کنید


انتخاب بهترین میز برای محل کار شما با در نظر گرفتن میزان فضای موجود در اتاق مستلزم آن است. برای قرارگیری لپ تاپ یا رایانه شما ، میزکار باید به اندازه کافی بزرگ باشد ، در حالی که به شما امکان می دهد یادداشت برداری یا مرتب سازی فایل ها نیز داشته باشید.

یک میز درگوشه به شما امکان می دهد که ایستگاه کار را به دو قسمت تقسیم کنید: یک طرف برای رایانه ، طرف دیگر برای کاغذبازی.

بعضی از میزها کانالهای سیم دستی دارند تا خط کابل ها را به طور مرتب از دسترس خارج کنید. اگر میز منتخب شما این کار را نمی کند ، برای وصل کردن سوکت ها ، باید محل قرارگیری میز را برای اتصال مرتب و ایمن در نظر بگیرید.

یک صندلی اداری عالی انتخاب کنید

صندلی دفتر خود را به جای استفاده از یک صندلی اداری معمولی ، با سایر مبلمان اتاق مطابقت دهید. اما اگر می خواهید ساعت ها بنشینید ، اطمینان حاصل کنید که راحت باشد . یک صندلی چرخان را انتخاب کنید تا بتوانید آن را در ارتفاع مناسب تنظیم کنید.

صندلی اداری راحت برای هرکسی که ساعت ها نیاز است بنشیند ضروری است. انتخاب گسترده ای به صورت آنلاین وجود دارد ، بنابراین یافتن چیزهایی که به صورت ارگونومیک طراحی شده اند و به نظر می رسدبرای فضای شما مناسب است ، آسان است.

از بین بردن درهم و برهمی با ذخیره کامل

درهم و برهمی در منطقه دفتر خانه بسیار پریشان است و شما می خواهید مطمئن شوید که فضا به همان اندازه مرتب و تمیز است و کلیه اسناد مهم در آن به راحتی قابل دسترسی است. فضای منزل را از قبیل قفسه بندی و لوازم کوچکتر لوازم اداری منزل انتخاب کنید که کاربردی و شیک باشند و شما را ترغیب می کنند تا همه چیز را در جایی که باید باشد حفظ کنید.

همچنین ممکن است شما نیاز به ایجاد فضایی برای لوازم اداری مانند پرینتر ، اسکنر و خردکننده سند داشته باشید.

اهداف خود را با پلنر دنبال کنید

تابلوهای یادداشت می تواند راهی عالی برای تجسم اهداف و دستاوردهای شما و همچنین پیگیری مهلت ها و لیست های انجام کار باشد .

روشنایی دفتر خانه را درست کنید.

هنگام برنامه ریزی روشنایی برای خانه خود ، به یاد داشته باشید که اجازه دهید نور طبیعی در اتاق با محصولات منتخب شما ترکیب شود. میز خود را نزدیک پنجره قرار دهید تا از هر چه بیشتر نور روز بهره مند شوید. اگر در حال کار با رایانه ها یا صفحه های دیگر هستید ، حتماً در طول روز امکان زاویه نور طبیعی را فراهم کرده و از تابش نور خودداری کنید.

یک لامپ میز اداری ضروری است نور خشن را با یک آباژور برای تنظیم خلق و خوی نرم کنید

مبلمان دفتر کار خانگی مناسب را در نظر بگیرید

قفسه های داخلی و رومیزی به این معنی است که شما می توانید همه چیز را دقیقاً در همان مکان مورد نیاز خود قرار دهید و مطابق با ویژگی های موجود اتاق (سوکت ها ، پنجره ها ، درها و روکش های بی دست و پا یا بخاری).

اگر هر روز از فضای استفاده می کنید ، مبلمان سفارشی ارزش سرمایه گذاری دارد. همچنین می تواند بهترین گزینه برای فضای چند منظوره مانند اتاق مهمان باشد.

پرده دفتر کار خانگی

هنگام طراحی دفتر خانه خود ، با دقت در مورد انتخاب پنجره فکر کنید. پرده های کرکره به شما امکان می دهند میزان نور موجود در خانه را در طول روز کنترل کنید. اگر صفحه رایانه شما در نزدیکی یک پنجره باشد ، ممکن است یک پرده با رنگ روشن که باعث تابش در حالی که هنوز هم نور طبیعی را مهار می کند ، گزینه خوبی باشد.

کفپوش های خانگی را انتخاب کنید

کفپوش چوبی مهندسی شده یا کفپوش لمینیت هر دو گزینه خوبی در هنگام طراحی دفتر خانه هستند.

برای حفظ حریم خصوصی نهایی یک دفتردر باغ بسازید

قوانین ساختمان اداری باغ

برای برخی از انواع کارها ، تنها کار کردن در یک فضای کاملاً مجزا نیاز است.

اگر دفتر باغ شما تابع خانه است و نمی تواند به عنوان یک خانه مستقل عمل کند ، در صورتی که در ابعاد خاصی باشد می توانید آن را در زیر ساخت و ساز مجاز بنا کنید.

بیشتر دفاتر باغ در لبه باغ ساخته شده اند ، بدین معنی که حداکثر ارتفاع کلی 2.5 متر است. احتمالاً ارزش این را دارد که اتاق باغ خود را با یک سقف مسطح بسازید تا بهترین استفاده از فضا را تضمین کنید.

اطمینان حاصل کنید که دفتر باغ شما دارای سیستم گرمایشی است

یک دفتر خانه در یک اتاق باغ باید برای استفاده در طول سال طراحی شود. اگر فضایی باشد که به طور دائم در آن مشغول به کار می شوید و نمی خواهید با پیاده روی به پایین باغ در هوای بد تغییر مکان دهید. این شانس وجود دارد ، شما باید خدمات خود را از خانه خود منحرف کنید تا بتوانید در فضا کار کنید.

به گزینه های گرمایش مثل گرمایش در زیر کف یا رادیاتور فکر کنید. گرمایش در زیر یک روش عملی و مقرون به صرفه برای گرم کردن فضای کوچک است و باید بدون استفاده از فضای با ارزش دیوار ، در یک ساختار جدید نصب شود. از طرف دیگر ، رادیاتورها در صورت داشتن فضای دیواری برای صرفه جویی ، راه حل خوبی هستند.

نیروگاه دفتر باغ خود را برنامه ریزی کنید

در هنگام تأمین نیرو در دفتر باغ شما نیاز به مشورت با برقکار دارید. نه تنها باید به این فکر کنید که کجا باید کابل کشی عایق بندی شده را از طریق باغ خود انجام دهید ، بلکه باید در مکانهایی که می خواهید نقاط برق و روشنایی را نیز در خود سازه نصب کنید ، در نظر بگیرید.

یک نقشه کف مقررات خانه خود را بر روی کاغذ مربع بکشید که مبلمان مهم مانند میز ، صندلی مطالعه یا محل کار شما در آن قرار بگیرد. اطمینان حاصل کنید که این نقاط دارای پریز برق به اندازه کافی برای سرویس دادن همه چیزهایی است که برای کار با آنها نیاز دارید.

مطمئن شوید که دفتر باغ شما به خوبی روشن شده است. در مناطق کاری ، از نورپردازی کار استفاده کنید تا مستقیماً فضا را روشن کنید. داشتن یک سری نورهای روشنایی در پشت بام باعث می شود که فضای به درستی روشن نشود. اگر به دنبال یک فضای کار آرام تر هستید ، از ترکیبی از لامپ های میز و کف استفاده کنید.

یک برنامه افزودنی دفتر خانه ایجاد کنید

ایجاد یک دفتر خانه بسیار ساده تر از ساختن یک دفتر باغ خارجی است زیرا در حال حاضر به منابع انرژی و گرمای خود نزدیک هستید. وقتی از ابتدا برنامه ریزی می کنید ، باید این عناصر را با معمار خود در میان بگذارید.

عامل جدیدی که باید در نظر بگیرید ، آکوستیک است ، خصوصاً در یک خانواده پر مشغله. برای به حداقل رساندن حواس پرتی ، دفتر خود را از فضای بلند مانند اتاق نشیمن دور کنید یا اتاق را در بهترین حالت ممکن در مقابل صدا عایق بندی کنید.

یک گاراژ را به یک دفتر خانه تبدیل کنید

یک گاراژ که به سختی از آن استفاده می کنید گزینه خوبی برای دفتر خانه شماست .هم از فضای خود به خوبی استفاده کرده اید هم به خانواده خود نزدیک هستید.

اجازه ندهید فضایی بی دست و پا شما را آزار دهد

اگر نمی توانید یک دفتر خانه جدید اضافه کنید ، خلاق بودن با فضای کوچک موجود ممکن است راه حل باشد. راهروها و فرودهایی که اغلب تصور می شود غیرقابل استفاده هستند ، می توانند مکانی مناسب برای ایجاد یک دفترخانه کوچک باشند.

اگر زیر پله ها ، یک راهرو و یا حتی اتاق نشیمن یک گره کوچک دارید ، می تواند مناسب باشد که یک میز کوچک و یک صندلی را درآنجا قرار دهید بدون اینکه به آن فضاخدشه ای وارد کنید .

قبلی
اتاق نشیمن خود را بزرگتر جلوه دهید
بعد
انواع وان حمام آرامش بخش با ویژگی های هوشمند و سبک جدید 1

نظرتان را بنویسید