نقش شمع ها در دکوراسیون خانه

شمع ها هنگام دکوراسیون منزل شاید نادیده گرفته می شوند .آنها وقتی چراغ هاقطع می شوند ، نور ایجاد می کنند.همچنین می توانند بوی بهشت دهند .آنها همچنین فضای عاشقانه و آرامش بخش را ایجاد می کنند. مهم نیست که در کجا تصمیم می گیرید از شمع استفاده کنید ، آنها نه تنها برای مهمانان بلکه برای خودتان محیطی گرمتر و با استقبال بیشتری ایجاد می کنند! آنها را طبقه بندی کنید ، از ارتفاعات متنوعی استفاده کنید ، از عطرهای متنوعی استفاده کنید ، از شمع های شیک استفاده کنید … اما مهمتر این است که در هر اتاق خانه خود به چند روش جالب برای تزئین از شمع هااستفاده کنید !

شمع ها در آشپزخانه

برای ایجاد یک شام رمانتیک در اطراف اتاق و روی میزتان شمع هارا قرار دهید ، از رنگ ها و شکل های مختلف استفاده کنید تا با طراحی مدرن یا پرنعمت آشپزخانه تان مطابقت داشته باشد ، از آنها در مرکز میز شام استفاده کنید یا حتی ممکن است یک لامپ با جای شمع داشته باشید.

شمع ها در حمام

شمع ها را در گوشه ای جمع کنید و حمام خود را تازه نگه دارید. از رنگهای روشن استفاده کنید تا کمی سبک به یک حمام تک رنگ اضافه کنید یا آنها را با دیوارها هماهنگ کنید ، وان را با یک شمع که در نزدیکی آن می سوزد گرم کنید .

شمع ها در اتاق خواب

اتاق خواب هاجالب ترین مکان برای شمع ها هستند. آنها را بر روی یک میز جانبی قرار دهید تا یک درخشش گرم و شبانه ایجاد کنید. آنها کمی جذابیت های عاشقانه و قدیمی را اضافه می کنند ، حتی به اتاق های مدرن روح می بخشند .

شمع ها در اتاق پذیرایی

روی دیوار ، به عنوان یک لامپ روشنایی یا روی میز قهوه ، شمع ها گرما ایجاد می کنند … که برای افراد خوش ذوق خانواده بسیار عالی است. آنها را بسته به سبک فضای خود ، در پایه نگه داشته و یا آنها را لخت و ارگانیک نگه دارید. و گاهی اوقات چیزی به سادگی یک روشنایی شمع فضا را شگفت انگیز میکند .
نور ایجاد کنید ، کاری تخیلی انجام دهید! از توانایی خلاقانه خود برای انجام کاری جالب در تزئین کردن با شمع ها (البته به روش ایمن) استفاده کنید.

شمع ها در ورودی خانه

و برای استقبال میهمانان خود از شمع برای دعوت آنها به خانه استفاده کنید. رایحه ای با طراوت و درخشش گرم بهترین راه برای خوش آمد گویی است!

شمع ها در بالکن

فضایی آرامش بخش برای رهایی از استرس و طنش دنیای بیرون برای خود بسازید .با استفاده از چند شمع با رایحه های آرام می توانید بالکن رویایی خود را تزیین کنید .

نمونه ای از شمع ها

قبلی
ایده های جالب طراحی کتابخانه خانگی
بعد
اهمیت پرده ها و نحوه انتخاب مناسب برای خانه

نظرتان را بنویسید