نکاتی برای داشتن آشپزخانه منحصر به فرد و u شکل

آشپزخانه U شکل برای یک شکارچی خانه بسیار جذاب است زیرا فضای زیادی برای کابینت فراهم می کند. چیدمان U شکل ، واحدها را در اطراف آشپز از سه طرف قرار می دهد و قسمت بالای «u» شما برای درگاه یا اتاق نشیمن باز است. اگر عرض اتاق اجازه دهد می توان آشپزخانه های U شکل را با مکان های غذاخوری یا حتی یک جزیره آشپزخانه ترکیب کرد. یک اتاق اوپن معمولاً این فرصت را ایجاد می کند که یک بازوی “u” خود را به شبه جزیره ای تبدیل کنید که از هر دو طرف قابل دسترسی است ، مانند استفاده به عنوان میز صبحانه یا محل ذخیره سازی دو طرفه.

انواع آشپزخانه

به طور کلی ، شش نوع چیدمان آشپزخانه وجود دارد: یک دیوار ، گالی یا راهرو شکل ، L شکل ، U شکل ، جزیره و شبه جزیره. آشپزخانه می تواند ترکیبی از یک یا چند طرح معمولی باشد. به عنوان مثال ، شما می توانید یک آشپزخانه L شکل با یک جزیره یا یک شبه جزیره یا یک آشپزخانه گالی داشته باشید که از یک انتها به هم متصل شده باشد. در طراحی آشپزخانه کاربردی ، باید مثلث کار آشپزخانه در نظر گرفته شود ، به این معنی که فاصله سینک ، اجاق گاز و یخچال نباید بیش از 1200 میلی متر از یکدیگر باشد. اگرچه ، مفهوم مثلث کار آشپزخانه در حال تکامل بیشتر است و همچنین ابزارها و لوازم جدید را در نظر بگیرد.

با ارتفاع بازی کنید

این آشپزخانه منحصر به فرد U شکل در زیر سطح اتاق نشیمن اوپن غرق شده است و تماشاگران می توانند منظره چشم پرندگان را داشته باشند.

رنگ کابینت های بالایی را با رنگ دیوار هماهنگ کنید

از کابینت های دیواری در این آشپزخانه آبی به عنوان مرجع رنگ اتاق استفاده شده است. هماهنگی رنگ با واحدها از این طریق باعث می شود فضا بازتر به نظر برسد.

پنجره های خطی

در این آشپزخانه کابینت های دیواری در اطراف کاملاً U شکل قرار گرفته اند. با این حال ، یک طرف چیدمان به اتاق ناهار خوری باز است و پنجره ها در اطراف بقیه سطح آشپزخانه اجرا می شوند و هوای زیادی را به این طرح وارد می کنند.

ازاره ها را فراموش کنید

با وجود کابینت های فراوان معمولی برای یک آشپزخانه U شکل ، شما ممکن است به دنبال روش های جدیدی برای کمک به طراحی بازتر و جادارتر خود باشید. کنار گذاشتن ازاره های پایه می تواند به گسترش فضای کف شما کمک کند .

ترکیب آشپزخانه با نشیمن

لبه ها را با روشنایی تعریف کنید

نوارهای LED که درست زیر لب میز آشپزخانه و دیوار قرار گرفته اند ، درخشندگی محیط را ایجاد می کنند.

شاخص کردن یک قسمت کابینت

با برداشتن قفسه طاقچه در رنگی متفاوت ، از ویژگی های آن استفاده کنید. رنگ چوب تیره ، استعداد پیچیده ای به آشپزخانه تمام سفید می بخشد.

.

تخته پایه را به صفحه پشتی مطابقت دهید

این آشپزخانه خاکستری و سفید رنگ ، رنگ خاکستری را نه تنها از طریق صفحه پشتی کاشی کاری شده بلکه با یک تخته پایه هماهنگ به ارمغان می آورد.

وسایل آشپزخانه و لوازم جانبی رنگی بیاورید.

این ست آشپزخانه قرمز با دیوارهای گرم و آجری روستایی عالی به نظر می رسد.

وسایل مشکی در آشپزخانه سفید تند و مدرن به نظر می رسند

این طرح دارای قطعات سیاه است که برای حفظ تعادل در هر یک از سه راست آشپزخانه U شکل قرار دارد.

قبلی
چند ایده از حمام های صنعتی
بعد
نکاتی برای داشتن آشپزخانه مسی

نظرتان را بنویسید