نکاتی برای داشتن اتاق خواب دنج

اگر فقط یک مکان وجود داشته باشد که بتوانیم خانه های خود را دنج کنیم ، فقط باید اتاق خواب ما باشد. تعداد محدودی ممکن است اتاق خواب را به عنوان مکانی برای سقوط بعد از کار / مطالعه / مهمانی و… بدانند اما برای اکثر افراد اتاق خواب یک پناهگاه خصوصی را فراهم می کند که پس از پایان روز از آن برای شارژ مجدد استفاده می کنند.

یک لانه را در گنج ها بنا کنید.

اگر اتاق شما دارای سقف و پنجره های بلند است ، یک سکوی بلند را در نظر بگیرید تا بتوانید تختخواب خود را با منظره سه گانه در حال چرخش یا مشرف به یک افق شهری داشته باشید. این پلتفرم همچنین باعث می شود تا فضایی برای خواندن با نور طبیعی داشته باشید .

بافت و شمع را روی لایه ها بچرخانید.

یک اتاق خواب سفید ممکن است انتخاب اول به عنوان یک طرح رنگی دنج انتخاب نشود ، اما “دنج بودن” بیشتر از یک زیبایی شناسی طراحی احساس بیشتری دارد. جوش پذیری را می توان با استفاده از بافت و لایه بندی ایجاد کرد: بالشتک های عمیق و پشمی هنگام تضاد در برابر دیوار آجری خشن و لامپ های فلزی سنگین حتی نرم تر به نظر می رسند.

تن های زمین را اضافه کنید.

پارچه خنثی و چوب در داخل این اتاق خواب به سبک عشایری ظاهری فوق العاده گرم و خاکی ایجاد می کند. یک ظاهر طراحی شده باید گاه به گاه و بی احتیاط باشد تا به درستی این ظاهر خیره کننده را بدست آوریدو تبدیل شدن به مکانی که می توانید با داشتن یک کتاب عالی و یک قهوه داغ بخارپز بدون هیچ گونه نگرانی روز خود را سپری کنید .

دعوت از گیاهان

گیاهان را به اتاق خود دعوت کنید تا فضایی دنج و سالم داشته باشید .

از راه حل های ذخیره سازی نرم تر استفاده کنید.

کیسه های ذخیره سازی به عنوان یک راه حل ذخیره سازی گاه به گاه برای نگهداری روتختی اضافی ، لوازم هنری و مجلات نیز استفاده شده است. نبود مبلمان سخت در اتاق خواب این هنرمند ، احساس آرامش و راحتی را ایجاد می کند ، جایی که می توانید به سرعت برس های رنگ را روی بوم بکشید تا خلاقیت پرواز کند.

عاشق روشنایی خود باشید.

حتی ساده ترین فضاها را می توان با چراغ های مناسب دنج کرد. برای ایجاد یک ویژگی بزرگتر ، چراغ های آویز زیبا یا سایه های فانوس را در خوشه ها آویزان کنید. لامپ های میز روشن و لامپ های کف را اضافه کنید و سطوح بازتابنده را در دکور خود وارد کنید تا جلوه آن دو چندان شود. هنگام ایجاد طرح نورپردازی خود ، به آرامش و عشق فکر کنید.

یک ویژگی از گره های توخالی و شکاف ها ایجاد کنید.

شکافتی در دیوار مانند تصویر ایجاد کنید . یک نوار LED باعث ایجاد درخشش در داخل شکاف می شود و از شما دعوت می کند عنوان دیگری را از کتابخانه انتخاب کنید. همچنین توجه داشته باشید که چرا یکی از آویز اتاق خواب در طرف دیگر اتاق آویزان شده است تا از تقارن سفت و سخت جلوگیری شود.

یک صندلی اتاق خواب دنج

یک صندلی اتاق خواب دنج مانند این صندلی چرخشی زیبا ، کنار پنجره ای اضافه کنید که در آن می توانید ساعت ها را از خود دور کنید. مجموعه ای از چراغ های رشته ای نیز برای تأثیر جادویی در شب طغیان می کند .

چراغهای رشته ای

چراغهای رشته ای راهی جالب برای ایجاد اتاق خواب دنج کریسمس است که فصل تعطیلات را زیباتر میکند.

چراغهای رشته ای LED

یا از چراغهای رشته ای LED برای بسته کردن فضای سقف بلند با درخشش گرم شدن قلب در تمام سال استفاده کنید.

پرده

داشتن اتاق خواب با یک پنجره کوچک به معنای این نیست که نمی توانید آن را با پرده های پنجره که کل عرض دیوار پنجره شما را می پوشاند تزیین کنید. پرده گسترش یافته ، هم از نظر بصری و هم از نظر جسمی ، دیواره را گرم می کند. یک چراغ آویز کم نور را روی پنجره آویزان کنید تا زیبایی بیش از حد به وجود بیاید .

قبلی
چگونه اتاق خواب سبز زیبایی داشته باشیم ؟
بعد
اتاق نشیمن آبی برای آرامش ذهن ، بدن و روح

نظرتان را بنویسید