نکاتی برای داشتن حمام قرمز

حمام قرمز انتخاب واضحی نیست اما انتخابی جسورانه است! جرات کنید از جمع متمایز شوید و یک طرح دکوراسیون منحصر به فرد ایجاد کنید که پر از گرما و رمز و راز باشد. همه ما عادت کرده ایم که لوازم حمام قرمز عجیب و غریب را در اینجا و آنجا تنظیم کنیم ، اما امروز در مورد همه طرح های قرمز صحبت می کنیم که در برابر طرح های خنثی می خندند.

قرمز گلگون

قرمز گلگون یک آینه روشن و برخی چراغ های کانونی متمرکز در این حمام مینیمالیستی قرمز ، درخشش گل سرخ ایجاد می کنند ، جایی که رنگ قرمز روی آن موضوع غیرقابل مذاکره است.

قرمز پاستیلی

با تم قرمز پاستیلی اجرا می شود ، فقط این بار سرامیک های سفید تمیز وجود دارد تا جامدادی را مختل کند.

سبز و قرمز

از آنجا که قرمز و سبز در دو طرف چرخ رنگ قرار دارند ، هنگام قرار گرفتن در کنار هم ، کنتراست بالایی ایجاد می کنند. نمای باغ سبز خود را با دیوارهای داخلی ، کف و سقف تنظیم کنید.

کاشی قرمز براق

کاشی حمام قرمز براق نمایش نمای فضای سبز در این یکی را نشان می دهد.

قرمز به عنوان یک رنگ کلاسیک

این یک ظاهر طراحی سنتی با سیلوی های سنتی برای توالت و سینک ها کار می کند. ظاهر را با مجموعه ای از قلاب های دیواری زیبا و یک کف کاشی سیاه و سفید تکمیل کنید.

قرمز مجلل

فرشهای قرمز در زیر بشقاب های بزرگ نمایشگاه پهن می شوند ، بنابراین ما رنگ غنی را با کمی زرق و برق مرتبط می کنیم. نمایشگر خود را با دیوارهای حمام قرمز یاقوتی ، صندلی منحصر به فرد با رنگ قرمز و یک لوستر مناسب هالیوود در نقش اصلی بسازید.

قرمز و سیاه

روی دکوراسیون و تزئینات پیچیده سنگین بروید تا قطعه بسیار باروک خود را ایجاد کنید. کاشی های با الگوی غلیظ ، دیوارهای شمعدانی و یک آینه جسورانه باروک را انتخاب کنید.

به نور نگاه کنید

دکور قرمز می تواند به ویژه در فضای کم ، جلوه ای تیره ایجاد کند ، بنابراین حتماً نور کافی نصب کنید تا سرویس بهداشتی در حد مطلوبی برای نیازهای شما باشد.

بافت دیوار

دیوار را با تن و بافت تغییر دهید. این حمام قرمز و سیاه از قسمت هایی از دکوراسیون قرمز و مشکی با تخته سنگ مرمر خاکستری استفاده می کند. اثر مرمر در طبقه هموار می شود تا اتاق متحد شود.

قبلی
حمام هایی با زیبایی طبیعی
بعد
چند ایده از حمام های لوکس که میتوانید الهام بگیرید

نظرتان را بنویسید