نکاتی در مورد طراحی حمام رویایی شما

از آنجا که حمام ها کمتردر معرض دید هستند و تقریباً فضای آن نادیده گرفته می شود و مردم وقت کمتری را در داخل آن می گذرانند ، بنابراین برخی از به طراحی و وسایل موجود در حمام ها اهمیت زیادی نمی دهند.

همچنین وقتی قصد داریم حمام را نوسازی کنیم و تغییرات کمیدر آن انجام دهیم ، با فضای محدودی روبرو خواهیم شد ، گزینه های مختلف کاشی نیز وجود دارد ، رنگهای مختلف و عناصر تزئینی عظیم که می توانند گیج کننده باشند .

با این حال نمی توانیم احساسات و هیجانات خوب را وقتی در یک حمام زیبا و مرتب قرار داریم ، انکار کنیم.
از این رو ، ما قصد داریم راهی ساده برای انتخاب رنگ حمام را به شما معرفی کنیم که به شما در طراحی این قسمت از خانه کمک می کند.

طبق قانون (60-30-10)٪

مرحله اول (60٪)

کاشی ها ، وان حمام ، حوضچه ها و اشیاء تزئینی زیادی در مغازه ها وجود دارد اما انتخاب رنگ مناسب برای فضای حمام کاری دشوار و گاه گیج کننده است.
با توجه به این موضوع طراحان داخلی حرفه ای پیشنهاد می کنند از قانون 60-30-10 استفاده کنند تا رنگ ها به راحتی انتخاب شوند.
طبق این قانون ، لازم است یک رنگ به عنوان یک رنگ غالب انتخاب شود. تقریبا 60 درصد حمام را پوشش می دهد و دو بخش دیگر اغلب قطعات کوچک هستند.

لطفاً توجه داشته باشید که رنگ تیره در مناطق کوچک باعث می شود آن منطقه کوچکتر به نظر برسد ، بنابراین برای فضاهای ریز و کوچک بهتر است برای 60٪ رنگ غالب رنگ را سبک یا خنثی یا پاستیل انتخاب کنید.

مرحله دوم (30٪)

30 درصد حمام با رنگ ثانویه پوشیده شده است که شبیه به رنگ غالب است. رنگ ثانویه غالباً سقف یا کف ، وان را پوشانده است.

این نکته را در نظر بگیرید که تغییر وان ، کاشی و غیره بسیار دشوار و گران است ، بنابراین بهتر است رنگ های خنثی مانند رنگ های سفید ، خاکستری و کرم را انتخاب کنید که همیشه زیبا و شیک هستند.

مرحله سوم (10٪)

در آخرین مرحله از این قانون ، طراحان داخلی پیشنهاد می کنند از یک یا دو رنگ جذاب و شاد برای کاشی های برجسته ، حوضچه ، ظرف صابون مایع ، نگهدارنده بافت و دیواره استفاده کنید که نزدیک به ده درصد از فضای حمام را اشغال می کند.

قبلی
چگونه یک اتاق خواب کوچک طراحی کنیم؟
بعد
ایده های زیبا طراحی آشپزخانه 2020

نظرتان را بنویسید