چند راه برای نحوه چیدمان قاب ها [مدرن]

همه ی ما قاب هایی را در خانه هایمان داریم که در هر قسمتی از خانه بخشی از خاطرات و علایق مارا نشان میدهد.روی کمد ، کنسول ، ورودی… همه آنها با قاب عکس پوشانده شده اند. خیلی زیباست اگر ما بتوانیم با درست چیدمان کردن این قاب ها حس هایمان را به خانه منتقل کنیم .

بعضی اوقات ما شاهد آن هستیم که در برخی جاها قسمتی از خانه را با ده ها قاب عکسی که ی روی یک سطح قرار گرفته اند پر میکنند .قاب هایی با فریم های بزرگ و کوچک که با هم در جنجال هستند و هیچ جدولی را با هم تشکیل نمیدهند . ما عاشق نمایش خاطرات هستیم ، اما ترکیب اینگونه فریم های روی سطح لزوما بهترین راه برای نشان دادن خانواده یا لحظه های مورد علاقه شما نیست.

ما به جای اینکه این اشتباه را مرتکب شویم ، چند روش برای اصلاح اوضاع داریم که هنوز هم می توانید عکس های مورد علاقه خود را نشان دهید اما سطوح کمتر ، ساده تر و شیک تری در خانه خود داشته باشید .

چند راه درست برای ایجاد یک نمایشگر قاب عکس

گالری دیواری

گالری دیواری بسیار عالی هستند زیرا شما این فرصت را دارید که انواع و اقسام تصاویر و هنرهای مختلف را در یک منطقه نشان دهید.

ما دوست داریم که بتوانیم فریمها را با هم مخلوط و مطابقت دهیم ، شامل عکس ، چاپ و کارهای هنری و غیره … .گاهی اوقات اشیاء 3 بعدی نیز بسیار جالب به نظر می رسند.
با استفاده از فضای عمودی بالای کمد ، شما آن قسمت رویی کمد را برای دکوراسیون های جایگزین و موارد کاربردی (مانند جعبه جواهرات ، گیاهان / گل ها یا حتی عطرهایی که در کمد قرار داده اید) باز می کنید.

گالری دیواری متقارن

گالری دیواری متقارن یکی دیگر از موارد مورد علاقه ماست و آرزو می کنیم هرکدام برای خانه هایمان یکی از این دیوار ها را داشته باشیم. می توان به جای خرید قاب های گران قیمت با این روش، اثر تأثیرگذاری را با دیوارهای متقارن از قاب ها ایجاد کرد و ما فکر می کنیم این ایده جالب است که به عکسها “موضوع” دهیم و سناریو تعریف کنیم .عکس های این قاب ها میتوان عکس های خانوادگی به رنگ سیاه و سفید باشد یا شاید این عکس ها ی یک سفر هیجان انگیز باشد و یا داستان آشنایی شما با همسرتان باشد.هرچه باشد ، فکر می کنیم یک گالری دیواری متقارن روشی مناسب برای برش دادن در قاب های درهم و برهم است در حالی که هنوز هم آن خاطرات ارزشمند را به روشی سازمان یافته (و بسیار شیک!) به نمایش می گذارید.

قاب ها برروی طبقات

در این روش طبقاتی را برای قرار دادن عکس هایمان بر روی دیوار ایجاد میکنیم و سپس عکس هایمان را با هارمونی خاص برروی این طبقات میچینیم .هنوز هم جایی را برروی کمد یا میز خود اشغال نکردیم ، از هرج و مرج جلوگیری کردیم و دیگر قاب ها جلوی دستمان را نمیگیرد .

تعداد کمی قاب در جاهای مختلف

اگر این پست را می خوانید و فکر می کنید ، “ای خدای من … من بعضی از قاب ها را روی میز شخصی خودم دارم و فکر می کنم عالی به نظر می رسند! ممکن است حق داشته باشید . قابهای شما ممکن است عالی به نظر برسند و…. درست است ،فقط باید مواظب تعداد قاب ها باشید که زیاد نشود .

120 نمونه از لایه بندی قاب ها

قبلی
47 مدل جذاب و ساده برای استفاده از پامپاس در دکوراسیون (شیک)
بعد
چند راه های جذاب برای تزئین با آینه ها[زیبا]

نظرتان را بنویسید