چند راه های جذاب برای تزئین با آینه ها[زیبا]

هر خانه که به خوبی طراحی شده باید دارای یک آینه یا چندین آینه باشد ، زیرا طرح ها و عملکردهای آینه ها بسیار است، مانند بازتاب نور ، باز کردن فضا،برخی صرفاً برای بررسی “سلفی” شما هستند ، برخی دیگر عمدتاً نور را دور می زنند ، برخی به دلیل شکل یا هندسه خاص خود ، صرفاً برای دکوراسیون زیبا هستند و به طور کلی تقویت دکوراسیون را بر عهده دارند . بسته به مکانی که آنها را نصب می کنید ، آینه ها می توانند در پس زمینه محو شوند یابه طور واضح اظهار نظر کنند. بنابراین، برای خوب نشان دادن آینه های شما ماچند روش را گردآوری کرده ایم که می توانید از آنها به نفع دکوراسیون خود استفاده کنید. امیدوارم یک یا دو ترفند وجود داشته باشد که قبلاً بهش فکر نکرده باشید تا برای خانه خود از این ترکیب استفاده کنید.

در اتاقهای کوچک از آینه های بزرگ استفاده کنید.

یک آینه بزرگ در یک اتاق کوچک توهم عمق را ایجاد می کند ، بنابراین نترسید، به طور مثال یک آینه بزرگ را روی دیوار بالای میز اتاق ناهار خوری قرار دهید تا نور لوستر را منعکس کند ، یا نصب یک آینه از یک اثر هنری محبوب و اگر واقعاً احساس ماجراجویانه می کنید ، می توانیدآینه بزرگتری را نیز امتحان کنید.

آینه ها را در اطراف خانه خود مبهم نکنید.

ممکن است آویزان کردن آینه برای پوشاندن فضای خالی وسوسه انگیز باشد ، اما اطمینان حاصل کنید که این موضوع منعکس کننده چیزی است که ارزش جستجو را دارد. بدترین کاری که یک دکوراتور می تواند انجام دهد آینه های آویزان است به طوری که آنها چیزهای تصادفی را در خانه شما منعکس می کنند. به عنوان مثال ، شما هرگز نمی خواهید آینه ای را در محلی قرار دهید که می تواند انبوهی از درهم و برهمی یا حتی یک اثاثیه غیر جذاب را منعکس کند.

آینه ها را به یک کانون تبدیل کنید.

آینه های بزرگ و قائم که نصب نشده اند به تنهایی می توانند ایده جذابی باشند . آینه های لاغر می توانند برای اتاق رختکن یا گوشه و کنار اتاق ها ایده آل باشند و به عنوان یک نقطه عطف اضافه شده ، می توانید یک مرکز توجه را دراتاق هایتان داشته باشید . این آینه ها در اتاق می درخشد و یک درخشش گوشه ای ایجاد می کند.یک قطعه جسورانه می تواند کل اتاق را زیباتر کند .

آینه ها در آشپزخانه ضروری نیستند

آینه ها در آشپزخانه نیازمند نگهداری زیادی هستند از نظر قطرات آب، گرد وغبار و …. و تا وقتی که ضرورتی ندارددر آشپزخانه آینه نصب نکنید .

با احتیاط آینه ها را در اتاق خواب نصب کنید

استفاده از آینه ها را در اتاق خواب محدوداست زیرا اگر آینه در اتاق خواب باشد و تخت را مستقیم منعکس کند ، ظاهر خوبی ندارد . اگر میخواهیداز یک آینه در اتاق خواب استفاده کنید ، توصیه می شودکه آن را در جایی قرار دهید که به محض بیدار شدن به طور مستقیم بازتاب خود را نبینید. آینه بهتراست پشت شما باشدویا بالای تخته هم خوب است.

از قوانین فنگ شوی پیروی کنید.

طبق گفته های فنگ شوی ، داشتن آینه ها در اتاق خواب به هیچ وجه خوب نیست.هر آینه ای که رو به تختخواب است در انرژی شخصی شما دخالت می کند. گفته می شود که “شخص ثالث را به روابط صمیمی شما دعوت می کند ،” بنابراین من طرفدار آینه های اتاق خواب نیستم! “

از طرف دیگر ، میتوانید با استفاده از استراتژیک از چند آینه ،به خوبی فنگ شویی را تمرین کنید. قرار دادن آینه بر روی شومینه ایده خوبی است ، بیشتر به خاطر این که انرژی خوبی را به اتاق می بخشد. آینه یک عنصر آب است ، و هنگامی که بر روی آن (شومینه) قرار داده شود ، تعادل می یابد. همچنین درفنگ شویی خوب است که یک آینه را در ورودی محل زندگی خود قرار دهید ، زیرا بیانگر استقبال است .

از آینه ها در سقف استفاده نکنید.

این بحث ممکن است دلیلش واضح به نظر برسد ، اما باید گفت. متخصصین می گویند: “یک آینه روی سقف بسیار چسبان است.” “این چیزی است که شما در یک متل ارزان قیمت یا در برخی از فیلم های یکپارچه سازی می بینید.”

از آینه ها در راهروهای باریک و راه پله ها استفاده کنید.

یک آینه کوچکتر و افقی در یک راهرو یا راه پله باریک بسیار خارق العاده است این عمل برای بزرگتر کردن فضا انجام می شود ، و این باعث می شود جریان بهتری از اتاق به اتاق دیگر ایجاد شود.

از مبلمان آینه ای به نفع خودتان استفاده کنید.

چندین روش ابتکاری برای استفاده از مبلمان آینه دار (مانند قفسه آینه ای یا میز قهوه آینه دار) برای تقویت خانه شما وجود دارد. این آینه ها چشم را به این فکر می اندازند که آینه وجود نداردو فضا به خودی خود بزرگ است . میزهای آینه دار را در کنار دیوار قرار دهید زیرا این امر باعث می شود که کف از بالای دیوار فراتر رود و توهم فضای اضافی کف را ایجاد می کند.
اما باید در استفاده از مبلمان آینه ای در یک اتاق شلوغ مراقب باشید. اگر اتفاقات زیادی در داخل اتاق رخ می دهد مبلمان آینه ای لازم نیست.

خلاقییت در آینه ها

بعضی اوقات ما نمیخواهیم از قوانین پیروی کنیم و در حال ابداع قوانین خود هستیم ،اینبار تمام قانون آینه ها در بالا را میشکنیم و قانون شگفت انگیزی از آینه ها اختراع میکنیم .

روش های چشم نوازو خلاقانه برای تزئین با آینه ها

آینه های گرد

آینه های گرد قطعاً در حال صعوددر دکوراسیون هستند. این دایره ها قطعاً آرامش بخش و چشم نواز هستند و می توانند یک ترکیب پر از سایر عناصر هندسی را متعادل کنند. مثلاًیک اتاق نشیمن را در نظر بگیرید.این اتاق پر باشد از وسایلی با لبه های تیز و فرم های مستطیلی و….یک آینه دایره ای کمی نرمی و لطافت به این اتاق اضافه می کند.

یکی دیگر از خصوصیات آینه های گرد این می باشد که نور را در اطراف اتاق پخش میکنند .

آینه هایی با اشکال هندسی عجیب

در هنگام انتخاب آینه ها برای اتاق مورد علاقه خود ، در انتخاب های خود محدود نشویدبه آینه گرد ، لبه های مستطیلی یا چندوجهی ها در اطراف خانه شکوفا می کند.نترسید که کمی جسورانه تر به دنبال چیزی باشید. قاب بزرگ و طلایی آینه ایی که در یک الگوی هندسی خیره‌کننده شکل گرفته چنان جذابیت دارد که تمام چشم ها رو به خود خیره میکند .

آینه هایی با قاب های خاص و کلاسیک

بازگشت به گذشته !!!!!!!این آینه ها جدیدا بسیار مورد توجه قرار گرفته اند .در هر سبکی(کلاسیک /مدرن /…) شما میتوانید از این آینه ها استفاده کنید .این آینه هافضای خانه را بسیار شیک و مدرن خواهند کرد .اکثرا به صورت ایستاده استفاده میشود اما همین آینه ها با قاب های کوچکتر را هم میشود برروی دیوار یا میز و….قرار داد .

گالری دیواری از آینه

آینه ها جلوه زیبایی به نمایشگرهای گالری دیواری می بخشند ، به خصوص هنگامی که به عنوان جاذبه مرکزی معرفی می شوند. در تصویر زیر ، یک جفت آینه زیبا به نظر می رسد که در هر دو طرف توسط هنر دیواری پهلو گرفته شده است. قاب بندی یکسان ، نمای کل نمایشگر دیواری را بهم می رساند در حالی که اضافه کردن آینه گرد در بالا ، اشکال را شکسته و باعث ایجاد علاقه بصری می شود

آینه های بیشتر و بیشتر برای گالری دیواری

وقتی آینه ها ی زیادی کنار هم می آیند ،ایجاد احساس سردرگمی می کنید اما چرا در آنجا متوقف می شوید؟ چون حس کنجکاوی شمارا در بر میگیرد و این احساس بسیار هیجان انگیز است. راه دیگر برای استفاده از آینه ها در دیوار گالری مانندتصویر زیر ، ایجاد یک نمایش کامل آینه ها است.

تالار آینه ها

این راهرو بر روی مفهوم دیوار گالری آینه گسترش می یابد تا ورودی کامل را پوشش دهد. آینه ها همیشه در هر فضای کوچک ایده خوبی هستند و استفاده از دیوار گالری پیچ و تاب هنری راافزایش میدهد .

عملکرد و مد

تقریباً در مورد هر حمام، آینه ای برروی سینک وجود دارد ، اما دیوار آینه ای در پشت وان قطعاً اتفاق بی نظیری است. این دیواره آینه عتیقه که با یک وان آزاد و لوستر همراه شده است ، لمسی از جذابیت های دنیای قدیمی را به این حمام اضافه می کند.

آویزهای دلپذیر

آینه ها قطعات بسیار کاربردی هستند که در خانه شما وجود دارد. اما لازم نیست به همین جا ختم شود. آینه های آویز باعث می شود یک دیوار آویز زیباداشته باشید در این مدل از آینه ها به مد بیشتراز عملکرد توجه میشود .

آینه ها درجاهای غیر منتظره

دیوارها و سطح ها مکانهای مناسبی برای آینه های کاربردی هستند. اما پذیرش آینه ها به عنوان یک ویژگی طراحی ، قلمرو کاملاً جدیدی از امکانات را باز می کند. در این خانه ، یک درگاه آینه کاری شده، در شفاف فلزی به لایه جدیدی از شخصیت و همچنین گرمای بسیاری فضا می بخشد.

بازتاب هنر

در این تصویر هنری نوآورانه را میبینیم که دارای کاشی های آینه با شش ضلعی است که از روی دیوار شروع می شوند و برای گرفتن بخشی از کف به پایین حرکت می کنند. نمایش هایی مانند این اتفاق در اتاق جالب و غیر منتظره است در حالی که هنوز فضای شکوفائی کمی را در خود جای می دهد .

پله های آینه ای

آینه های روی پله های شما به احتمال زیاد برای هر خانه نیست ، اما رد این نکته که به عنوان یک کانسپت مستقل بسیار جالب است ، کار سختی است. سعی کنید با استفاده از آینه ها در فضاهای غیر منتظره به عنوان راهی برای بیان بی نظیر تزئینی اقدام کنید.

کاشی آینه ایی

درست است که در بالا گفتیم برای آشپزخانه ضررورتی ندارد که از آینه استفاده کنید اما اگر زحمت تمیز کردن آن را به جان میخرید ،یک کاشی آینه ای یک روش شگفت انگیز برای آشپزخانه شما است. این کاشی پشتی ، ساخته شده از کاشی های آینه ای است که به شکل آجر ساخته شده اند.

آنچه بازی کردن با آینه ها را بسیار سرگرم کننده می کند این است که چقدر همه کاره هستند. مهم نیست که چقدر ساده یا جسورانه بخواهی باشی ، آینه ای وجود دارد که همه چیز را به همان صورت می بیند.

قبلی
چند راه برای نحوه چیدمان قاب ها [مدرن]
بعد
چند روش برای انتخاب فرش ها و محل قرارگیری آنها

نظرتان را بنویسید