چند نمونه ازفضای ناهارخوری با پلان باز

داشتن یک آپارتمان استودیویی یا یک پلان باز که با هم مخلوط فضای زندگی و ناهار خوری می شود می تواند مانند یک چالش داخلی باشد. شما می خواهید ضمن حفظ جریان باز فضا ، جدایی ایجاد کنید. چگونگی قرارگیری مبلمان ، استفاده از رنگ و یا بازی با طرح می تواند یک فضای را کاملاً زیبا و کاربردی جلوه دهد. حتی کوچکترین پلان های باز می توانند از این منابع الهام بگیرند.

فضای کوچک

این آپارتمان کوچک 1 خوابه با استفاده از دیوارهای سفید و اثاثیه سبک احساس نور ، هوا و فضای باز دارد. پنجره با یک چراغ در بالا قرار گرفته است تا نور زیادی به فضا ارائه دهد.

فضای ترکیبی با قفسه

در این تصویراز اتاق نشیمن و غذاخوری ترکیبی ، تقسیم در فضا نه با استفاده از دیوارها یا تقسیم کننده ها ایجاد می شود ، بلکه با جلب چشم به سمت قفسه های بزرگ کتابخانه تا سقف که در امتداد “فضای نشیمن” طرح طبقه باز اجرا می شود. این یک استفاده هوشمندانه از فضا است و فضای ذخیره سازی را اضافه می کند.

ایجاد علاقه بصری

در این اتاق نشیمن شیک و مدرن با چشم اندازی باز به یک اتاق ناهار خوری ، ما می توانیم از از رنگ های سیاه و سفید برای ایجاد علاقه بصری بدون ایجاد فضای درهم و برهم ، استفاده کنیم.

لوکس بودن

این اتاق نشیمن کوچک نشان می دهد که مدرن و مینیمالیستی تنها راه برای سبک کردن چنین فضایی نیست.این اتاق با استفاده از صندلی هایی به سبک اسکاندیناوی ، نورپردازی با استعداد عتیقه و چوب غنی احساس لوکس بودن می کند.

ترکیب عالی پالت رنگ

تزئین درست یک اتاق نشیمن و فضای ناهار خوری می تواند مشکل باشد ، اما این فضا نمونه ای عالی برای انتخاب یک پالت فضایی درست تا احساس بی نظیری بین فضای نشیمن ، ناهار خوری و آشپزخانه آپارتمان ایجاد کند. چراغ های آویز اتاق نشیمن و پاهای میز باعث می شود تا جلوه های زرد رنگ ترکیب فوق العاده ایی با پالت رنگی خانه شود در حالی که درهای ورودی و میزهای جلوی خانه سبز غنی را به نمایش می گذارد.

رنگ و بافت شاخص

رنگ سبز همچنین در این طراحی ناهار خوری و اتاق نشیمن کاملاً مناسب ، مرکز اصلی را به خود اختصاص داده است. برای اتصال هر دو اتاق در فضای آزاد ، پارچه های سبز روشن و خاکستری در صندلی های ناهار خوری ، مبل و حتی پارچه های پنجره گنجانیده شده است. استفاده از پارچه های ثابت یک راه عالی برای قرار دادن اتاق در کنار هم است ، حتی اگر ردپای کوچک باشد.

رنگ تیره

برخی از طراحان می ترسند از مبلمان تک رنگ تیره استفاده کنند ، اما برای این آپارتمان می توان از رنگ مشکی به زیبایی استفاده کرد بدون اینکه فضای آن احساس ناراحتی کند. این اتاق براق و مدرن که در اتاق نشیمن پذیرایی ایجاد شده است ، با استفاده از رنگ های مشکی ، مبل سفید و چوب های طبیعی، سبک یین و یانگ را ارائه می دهد.

ترکیب نورو فضا

در این اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری ترکیبی ، نور از داخل پنجره های بزرگ می ریزد و هوای مطبوع وآزاد می بخشد. میز ناهار خوری درکنار پنجره قرار گرفته است ، حتی در محیط داخلی احساس راحتی را ایجاد می کند. این یک نمونه عالی از فضایی برای سرگرمی مهمانی های بزرگ است.

عملکرد چراغ

در این اتاق نشیمن و ناهار خوری سفید و خاکستری معاصر ، وسایل روشنایی وظیفه تقسیم عملکرد را دارد . در قسمت آشپزخانه ، یک نوار چراغ به سمت کابینت متمرکز شده است که در زیر نور کابینت نیز ویترین ها قرار دارند. در بالای میز ناهار خوری ، لوستر مدرن که در اینجا مشاهده می کنید وظیفه تقسیم را به عهده دارد . چراغ می تواند راهی عالی برای نشانه گذاری فضای ناهار خوری یک فضای کم حجم اما باز باشد.

فضای کوچک ترکیبی

در یک اتاق غذاخوری کوچک و اتاق نشیمن ، مهم است که از فضای خودبه خوبی استفاده کنید. در این مثال ، میز ناهار خوری را به شکل نوار بلند می بینیم که در قسمت پشتی مبل قرار گرفته است. هر دو فضای نشیمن و ناهار خوری به سطح دسترسی دارند که توسط چراغ های آویز معلق در بالا روشن می شود.

قبلی
انواع میز ناهارخوری
بعد
چگونه اتاق خواب صورتی خود را دکور کنیم؟

نظرتان را بنویسید