چند نمونه دیوار بزرگ برای اتاق نشیمن

چه اتفاقی می افتد که کارهای هنری در یک خانه در مرکز اصلی قرار میگیرند؟ تصاویر زیر روش های مختلفی را نشان می دهد که آثار هنری خانگی فراتر از یک نقطه کانونی است ، بلکه به عنوان یک ویژگی متحد کننده در یک طراحی داخلی است. تکنیک های به کار رفته در اینجا هوشمندانه و متنوع است: برخی از این ایده های هنری داخلی کاملاً مکمل پالت رنگ هستند ، برخی دیگر موضوع طراحی را یکپارچه می کنند و برخی دیگر خصوصیات ساختار را تقویت می کنند.

تطبیق رنگ

تطبیق رنگ اغلب ثابت ترین راه برای ادغام آثار هنری در خانه است. این فضا از اصول خنثی بهره مند است و در صورت تغییر در آثار هنری ، لهجه های رنگی به راحتی قابل تغییر هستند.

نقاشی جسورانه

این نقاشی جسورانه در مقابل زوایای تیز و دقیق میزهای تودرتو قرار دارد تا جلوه ای عالی داشته باشد.

بوم ترکیبی

در اینجا یک بوم از ویژگی های ساختاری داخلی مانند انتقال بین چوب های تیره و روشن بین اتاق نشیمن و آشپزخانه برخوردار است. هایلایت های خاکستری توجه را به دیوار بافت و فرم های ساختارشکن در مقابل خطوط مستقیم مبلمان جلب می کنند.

خنثی

این خانه فضای داخلی خود را حول کارهای هنری بنا نمی کند ، اما در عوض نسبتاً خنثی باقی می ماند

چاپ های عکاسی

چاپ های عکاسی به خوبی به فضای داخلی اتاق نشیمن منتقل می شود. کار با یک مجموعه هنری تک رنگ کمتر پیچیده است و به راحتی با هر سبکی سازگار است.

تعادل

طرحی از استیو جابز به یک چاپ جوهر انتزاعی خیره کننده می پیوندد ، هر دو با تأثیرات ارگانیک برای تعادل بخشیدن به هندسه دقیق این اتاق نشیمن کمک میکنند..

نور و سایه

نور و سایه موضوع اصلی را در این اتاق نشیمن فراهم می کنند و آثار هنری خیره کننده در پس زمینه را افزایش می دهد. حتی اگر تصویر از نظر رنگ کاملاً هماهنگ نباشد ، هنوز هم به فضای داخلی کمک می کند.

پس زمینه صنعتی

در این فضای داخلی ، مواد و مبلمان کلاسیک با یک پس زمینه صنعتی چشمگیر که توسط هنر مدرن پاپ تقویت شده ، بازی می کنند.

آثار هنری سیاه و سفید

مضامین خاکستری اجازه می دهد تا آثار هنری سیاه و سفید از پس زمینه بیرون بیایند. لهجه ریز طلایی قاصدک به لطف جفت صندلی های زرد زنده می شود.

قبلی
اتاق نشیمن برای دوستداران کتاب
بعد
چگونه نشیمنی با رنگ زرد داشته باشیم ؟

نظرتان را بنویسید