چگونه اتاق خواب سبز زیبایی داشته باشیم ؟

احیا ، انرژی و تماس با طبیعت ، این ها همه چیزهایی هستند که ممکن است از محیط اطراف خود با فضای سبز احساس کنیم . حتی اگر این فضای سبز به شکل دکوراسیون داخلی باشد. با این مزایای شگفت انگیز ، به نظر می رسد حتی مناسب تر است که ما باید این پالت را درون اتاق خواب های خود قرار دهیم تا به محض اینکه چشمان خود را در صبح باز می کنیم ، اثرات مثبت را احساس کنیم. ما نکاتی را در مورد چگونگی ایجاد زیبایی شناسی فردی ارائه می دهیم و به لوازم جانبی می پردازیم تا طرح سبز جدید خود را کامل کنید.

سایه کلاسیک

دیوارهای اتاق خواب سبز تیره ظاهری از ظرافت عمیق ایجاد می کند. دکوراسیون سبز تیره را با یک تخت چوبی با روکش مخمل قرمز و یک چراغ مدرن کامل کنید تا ظاهر آن حفظ شود.

سبز و وحشی

شما می توانید اتاق خواب سبز را با توجه به فرش های تک رنگ و لوستر اسپوتنیک، مدرن کنید.

فضای سبزومدرن

رنگ زرد را به طور نا محسوس به اتاق خواب سبز و چوبی خود بیاورید

سبز سبک و طراوت

رنگ سفید و سبز را با هم ترکیب کنید تا ظاهری لوکس داشته باشید .

سبز سرحال

آیا با بلند شدن در صبح ها مشکل دارید؟ یک اتاق خواب سبز این ترفند را انجام میدهد تا شما را از رکود اولیه خود بیرون بکشد! همه را با لوازم جانبی مطابقت دهید تا واقعاً مثبت شوید و به چشم انداز خود بروید.

سایه های سبز رنگ با رنگ هایی از همان طیف.

لوازم جانبی آبی خنک در برابر یک بوم سبز کار ی می کند تا فضای خواب آرام داشته باشید. زمینه سبز در این اتاق خواب با آجر، در معرض بافت ساخته شده است که عمق بیشتری به طراحی اتاق می بخشد. درخشش گرم چراغهای محیطی LED سطح ناهموار را برجسته می کند.

گیاهان داخلی

از گیاهان برای زنده شدن و تازگی اتاق خود استفاده کنید .

سبز ومناطق استوایی

طرح دیواری گیاهان گرمسیری ، بالشتک های چاپی گیاهی و یک پنکه سقفی چوبی طعم تعطیلات را پرورش می دهد. عناصر چوبی ، درب کمد لباس لوور ، مبلمان خیزران و فرش جوت را برای غنی سازی این ایده اضافه کنید.

قبلی
چگونه اتاق خواب صورتی خود را دکور کنیم؟
بعد
نکاتی برای داشتن اتاق خواب دنج

نظرتان را بنویسید