35 نمونه کمد دیواری با کیفیت فوق العاده + ارزان

کمد دیواری برای خانه و دکوراسیون خانه اهمیت فراوانی دارد و باید توجه فراوانی به آن شود . نظم دادن به لوازم خانه، چیدن لباس‌هاو کفش افراد خانه و ایجاد یک فضای مرتب و تمیز فقط و فقط با داشتن کمد در خانه امکان پذیره. به همین علت هر خانه ایی که کمد نداشته باشه کمتر مورد پسند واقع میشود .

رنگ کمد دیواری یکی دیگر از موارد مهم هست که اگر با ذوق و دقت و سلیقه انتخاب شود تبدیل به نقطه کانونی خانه میشود و چشم ها را درگیر میکند و خانه را چند برابر زیبا میکند . استفاده از رنگ های روشن مخصوصا سفید باعث دلباز شدن فضای خانه میشود و همچنین رنگ سفید با همه ی تم و سبک و رنگ ها به راحتی ست میشود و دغدغه ست کردن را از ما میگیرد و کار مارا راحت میکند .

در کمد اتاق خواب به دنبال چه چیزی باشید


اندازه

هنگام خرید کمد لباس اتاق خواب، باید قطعه ای را پیدا کنید که نه تنها در اتاق خواب شما جا بیفتد، بلکه لباس شما را نیز به راحتی در خود جای دهد. همانطور که گزینه های مختلف را در نظر می گیرید، به ابعاد کلی آنها نگاه کنید و عرض درها و راه پله ها در خانه خود و همچنین اندازه قفسه ها، کشوها و سایر محفظه های آنها را در نظر داشته باشید.


گزینه های ذخیره سازی

برخی از کمدها صرفاً فضایی را برای آویزان کردن لباس‌ها ارائه می‌کنند، در حالی که برخی دیگر از گزینه‌های ذخیره‌سازی دیگر، از جمله کشوها، قفسه‌ها، قلاب‌ها و موارد دیگر استفاده می‌کنند. بسته به آنچه قصد دارید در کمد لباس خود نگه دارید، ممکن است فقط یکی از این ویژگی ها را از ترکیب آنها بخواهید.


مواد

هیچ چیز بدتر از این نیست که پولی را که به سختی به دست آورده اید برای مبلمان جدید خرج کنید، فقط در عرض چند ماه شروع به خراب شدن می کند. برای قطعه ای مانند کمد لباس که باید وزن لباس شما را تحمل کند، ممکن است بخواهید به دنبال مواد بادوام تری مانند فلز یا چوب جامد باشید. این تکه‌ها نه تنها لباس‌های بیشتری را در خود جای می‌دهند، بلکه دوام بیشتری نسبت به نمونه‌های ساخته شده از تخته خرده چوب خواهند داشت.

قبلی
46 مدل پارچه مبلی ساده و طرحدار شیک و زیبا
بعد
همه چیز درباره آینه در دکوراسیون داخلی

نظرتان را بنویسید