اتاق غذاخوری شما چه شکلی است؟

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که فقط خرید میز و صندلی را در نظر گرفته اید و سایر تجهیزات اتاق غذاخوری را نیز نادیده گرفته اید ، بخش مهمی از تزئینات داخلی خانه خود را نادیده می گیرید. هنگام غذا خوردن ، دکوراسیون اتاق غذاخوری شما به طور قطع بر شما تأثیر می گذارد. بنابراین ، طراحان قصد دارند یک اتاق غذاخوری مدرن و زیبا را طراحی کنند تا بتواند اشتهای همه را بالا ببرد. برای دستیابی به این هدف ، از جمله روشنایی ، رنگ و مبلمان و عوامل زیادی درگیر هستند.

نورپردازی اتاق ناهارخوری

عناصر مهم طراحی داخلی به چندین مؤلفه تقسیم می شود که نورپردازی خوب اولین مورد است. یک نورپردازی کارآمد و مناسب در هنگام سرو غذا ، احساس آرامش ایجاد می کند. برخی افراد بر این باورند که ترکیب چراغهای زرد و سفید باعث می شود اتاق غذاخوری شما احساس آرامش بیشتری داشته باشد.

انتخاب رنگ دیوارها و فضای اطراف آنها

برخی از طراحان معتقدند استفاده از رنگ مشکی ،مناسب برای دکوراسیون منازل نیست ، در حالی که اکثریت طراحان با این واقعیت موافق هستند که ، یک طراحی کلاسیک نیاز به ترکیبی از سیاه و رنگهای مکمل آن دارد.

شواهد نشان می دهد که برخی از نقاشی ها و لوستر زرق و برق دار فضا را جالب تر می کنند اما باید مطابق با رنگ دکوراسیون اتاق غذاخوری شما انتخاب شوند.

علاوه بر این ، استفاده از ظروف کریستالی شیک یا گلدان گل با رنگهای پرانرژی مانع از یکنواخت شدن این قسمت از خانه می شود. مهمتر از همه ، جالب است بدانید که حدود 50 درصد احساس آرامش و راحتی شما در یک اتاق غذاخوری بستگی به انتخاب صندلی های راحت در رنگ های زیبا دارد.

مبلمان در اتاق ناهارخوری مدرن

مبلمان مناسب را انتخاب کرده و آن را در مکان مناسب قرار دهید و در دکوراسیون اتاق ناهار خوری نقش غالب داشته باشید. برای انتخاب مبلمان مناسب ، ارتفاع و سبک آن باید در نظر گرفته شود. توجه داشته باشید که مبلمان باید در مرکز اتاق غذاخوری شما قرار گیرد. قرار دادن میز در ترکیب با یک لامپ یا لوسترهای زیبا در مرکز، به افراد کمک می کند تا یکدیگر را به راحتی در اطراف میز ببینند. همچنین ، لازم است در مورد اندازه و سبک مبلمان فکر کنید زیرا دسترسی شما به قسمت دیگری از خانه را تعیین می کند.

قبلی
طراحی دکوراسیون اتاق کودک
بعد
چگونه یک اتاق خواب کوچک طراحی کنیم؟

نظرتان را بنویسید