اتاق نشیمن خود را بزرگتر جلوه دهید

هنوز هم تعداد زیادی از افراد وجود دارند که آرزو می کنند خانه های آنها بزرگتر باشد. اگر یکی از آنها هستید ، نگران نباشید. فقط به دلیل اینکه در یک فضای کوچک زندگی می کنید ، به این معنی نیست که شما باید احساس شلوغی کنید.

مبلمان

بازوها روی مبل ها و صندلی ها ، به ویژه آنهایی که حجیم هستند ، فضای غافلگیر کننده ای را به خود اختصاص می دهند. بعضی اوقات به اندازه یک پا از هر طرف! این نوع سبک ها فقط باید در اتاق های بزرگ که فضای کافی در اختیار شما قرار می گیرد استفاده شود. در اتاق های کوچک ، بازوهای مبلمان باید براق و باریک و یا حتی به طور کلی برداشته شوند. البته اگر شما فردی هستید که دوست دارید که سرتان را روی بازوی مبل قرار دهید این سبک ممکن است برای شما مناسب نباشد.

خطوط مستقیم

مبلمان بیش از حد تزئین شده باعث می شود اتاق های کوچک حتی کوچکتر به نظر برسند. اگر می خواهید اتاقتان بزرگتر به نظر برسد ، به مراتب بهتر است از قطعات ساده ای با سایه های براق و ساده استفاده کنید. قطعات مبلمان با خطوط مستقیم تمیز تر به نظر می رسند . بنابراین اگر با فضای زیادی سر و کار دارید ، مبلمان مربع و مستطیل بهترین است. با این وجود ، اگر سبک شما بیشتر به سمت مبلمان منحنی نزدیک است ، لازم نیست که کاملاً از آن قطع امید کنید،سعی کنید از یک قطعه به عنوان یک لهجه استفاده کنید ، یا با استفاده از چیزی تزئینی ، یک کانون ایجاد کنید. به عنوان مثال ، یک آینه بزرگ با قاب زینتی می تواند در هنگام جفت شدن با مبلمان ساده ، عالی به نظر برسد. فقط در برابر وسوسه استفاده بیش از حد مقاومت کنید.

فرش مناسب

اگر نمی خواهید یک اتاق کوچکتر به نظر برسد ، گرفتن فرش مناسب ضروری است. گرفتن فرش بسیار کوچک برای اتاق یکی از رایج ترین اشتباهاتی است که مردم انجام می دهند و دلیل بد بودن آن این است که باعث می شود یک اتاق جلوه ای بدو جدا داشته باشد. در هر اتاق ، اما به ویژه اتاق های کوچک باید مطمئن شوید که فرش به اندازه کافی بزرگ است. این بدان معنی است که برای اکثر اتاقها باید بین لبه های فرش و دیوارها حدود 10 تا 20 cmلخت باشد. اگر این امر بدون خرید یک فرش سفارشی امکان پذیر نیست ، فقط به یاد داشته باشید که همیشه باید سعی کنید تمام پاهای قطعات بزرگ اثاثیه را بر روی فرش قرار داده باشید. یا حداقل پاهای جلویی را بر روی فرش قرار دهید ..

اگر اتاق شما از متوسط ​​بزرگتر است ، ممکن است بخواهید دو فرش را در نظر بگیرید که مبلمان در هر یک از آنها در قسمت های جداگانه قرار گرفته باشد .

ذخیره مخفی

به دنبال مواردی باشید که دارای فضای مخفی هستند. میزهای قهوه با قفسه ، میزهای جانبی با کشو، و نیمکت های توخالی قابل جابجایی ، همه ایده آل هستند. سبدهای ذخیره سازی همچنین می تواند برای همبستگی همه چیزهایی که تمایل به جمع شدن دارند بسیار عالی باشد و فضای شما را بزرگتر کند.

با یک آینه بزرگ تزئین کنید

آیا می خواهید اتاق خود را تقریبا دو برابر بزرگتر از واقع جلوه دهید؟ آینه بزرگی بدست آورید. آینه ها برای بزرگتر شدن فضاها عالی هستند ، و هرگز نباید قدرت آنهارا دست کم گرفت. در حالت ایده آل ، یک آینه بزرگ بهترین راه حل است ، اما حتی آینه های کوچک و متوسط ​​نیز می توانند در اندازه درک شده یک اتاق تأثیر بگذارند. جایی که آن را آویزان کرده اید (یا آن را تکیه داده اید) به اتاق شما بستگی دارد ، اما همیشه ایده خوبی است که در صورت امکان از یک پنجره در روبروی آن استفاده کنید. نور طبیعی منعکس خواهد شد و باعث می شود اتاق شما بسیار بزرگ به نظر برسد. و هرگز از استفاده از آینه بزرگ در فضای کوچک نترسید. آینه ها توهم عمق و فضا را ایجاد می کنند تا بتوانند به بزرگتر کردن یک اتاق کوچک کمک کنند و اگر یکی از قاب های منحصر به فرد را بدست آورید می تواند پانچ تزئینی خوبی را ارائه دهد.

جعلی از سقف بلند

شما نمی توانید ارتفاع سقف خود را تغییر دهید ، اما کاری وجود دارد که می توانید انجام دهید تا ارتفاع اتاق بلند تر به نظر برسد ، و به این ترتیب اتاق شما بزرگتر به نظر برسد. اول از همه ، حتما رنگ سقف را سفید (یا رنگی بسیار کم رنگ) بزنید. قسمت چهارم ، پنجم یا ششم (بسته به ارتفاع سقف های خود را – به چشم خود در اینجا اعتماد کنید) نقاشی کنید این باعث می شود که خطای دید ایجاد شود .

قبلی
تور خانگی برنده مسکونی Dulux Color 2019
بعد
نحوه طراحی فضای شخصی خود برای کاردر خانه

نظرتان را بنویسید