اتاق نشیمن صنعتی

هیچ چیز مانند یک اتاق نشیمن به سبک صنعتی ، نگهداری آسان و ساده ندارد. دیوارهای آجری نمایان از چاپ تایپوگرافی سیاه و سفید استقبال می کنند ، پنجره های کارخانه با فرشهای پشمالویی روبرو می شوند و لوله کشی آهن با کف های چوبی ناهموار روبرو می شود تا فضاهایی را ایجاد کند که کاملاً در کنار هم قرار گرفته اند. تزئینات اولیه و جزئیات مناسب ، کاناپه های راحت و وسایل روشنایی زیبا را به فضای آستر در بتن تزریق کنید. در وسط اتاق نشیمن خود ، در مس و شیشه ، آتش روشن کنید.

فضای فرسوده

با تداخل آنها با چوب و تخته سنگ ، از دیوارهای بتنی نهایت استفاده را ببرید. این آپارتمان با بافت بسیار ساده با استفاده از قهوه ای ، خاکستری ، سیاه و سبز در پالت رنگی آن را ساده نگه می دارد. چراغ هاو باند چوبی راه را به شما راهنمایی می کنند ، در حالی که آویزهای بلندتری در آشپزخانه آویزان هستند. مبل بلوکی و میز جعبه ای چوبی محلی برای استراحت ارائه می دهند . بافت های مشکی و تخته سیاه ، فضای اتاق را فرسوده نشان می دهد

تاریک و رویایی

حال و هوای دکوراسیون منزل صنعتی تاریک و رویایی ایجاد کنید. این فضا با سقف بلند نقش های معکوس را به صورت خطوط چوبی صیقلی سقف و بتن خشن کف برعکس می کند. یک کاناپه نرم و قهوه ای L یک صندلی را فراهم می کند که متناسب با رنگ های چوبی قفسه کتاب پشت آن است.

حتما نباید قهوه ای و خاکستری باشد!

یک اتاق نشیمن صنعتی حتما نباید قهوه ای و خاکستری باشد. کف های چوبی سبک در بین بتن و خاکستری گرما ایجاد می کنند .

زندگی در یک شیروانی

آنقدر خوش شانس هستید که در یک شیروانی زنگی کنید.؟ برای جلوه کامل از پنجره های بلند آن استفاده کنید. دیوارهای بتونی ناتمام و کف های چوبی یک بوم صنعتی جسور ، مدرن را نشان می دهدو صندلی های غرفه ای خاکستری براق و یک میز ناهار خوری التقاطی ارائه می دهند. لامپ های معلق ، کتابخانه های ساده تزیینات میز ناهار خوری را نشان می دهد.

سقفی دارید که تا دو طبقه امتداد داشته باشد؟

پنجره ها را کمی بازتر ، بتن های پیچ شده و ریل ها را آهن کنید . یک چراغ هندسی از سقف آویزان می شود و چشم را به سمت دو زنجیره آن می کشاند. یک فضای بزرگ به شما امکان می دهد آثار هنری ، صندلی ها و فرش های قاب دار سیاه و فلفلی را داشته باشید ، در حالی که دیوارهای آجری نمایان شده به خانه رنگ می دهند.

نیم طبقه

مانند این اتاق نشیمن،یک راه پله فولادی روی چوب ها بسازید. با سقفهای بلند بتونی پیچ و مهره ای ، یک راه پله مارپیچ به سمت بالا بسازید ، در حالی که آویزهای قطره ای در راه روشن می شوند.

فضاهای صنعتی نباید جدا باشند

در این اتاق نشیمن ، آشپزخانه و اتاق خواب از فولاد ، شیشه و چوب صیقل داده شده برای ایجاد شور و نشاط در یک خانه مدرن استفاده شده است. تیرهای سقف ، قاب های کاناپه ، راه پله ها و چهارپایه آشپزخانه چوب را با فلز مخلوط می کنند. کف از طریق یک ورودی بلند ، لوله های بزرگ استخراج کننده را نشان می دهد ، که در زیر باند شیشه ای چشمگیر است.

اتاق نشیمن صنعتی خود را یک سطح پایین بیاورید

پنجره های بلند به صورت چهره به چهره با چکیده ای از دریا روبرو می شوند. بتن صیقلی ، چرم سفالی را که توسط میزهای سفید و چوبی ملاقات می کند ، نگه می دارد ، پایه های فولادی آنها به عناصر مدرن گره خورده است. گیاهان برای حفظ ارتباط با طبیعت استفاده می شوند.

به اتاق استراحت خود ظاهری هنرمندانه بدهید

در زیر سقف بتونی و فن های استخراج ماری ، یک کف چوبی متقاطع انواع اشیا هنری دکو را در خود جای داده است. یک تندیس سگ سیاه از بالکن درخت پوش محافظت می کند. نیمکت و لوسترهای چرمی سفید لحافی به تجملات افزوده اند ، در حالی که یک تخته کف برگردان چهارخانه سیاه و سفید را به داخل گره می زند.

قبلی
چند نمونه اتاق نشیمن شیک بتنی
بعد
اتاق نشیمن برای دوستداران کتاب

نظرتان را بنویسید