62 نوع از بهترین میز ناهارخوری مدرن +قیمت

میز بخشی از اثاث خانه به شمار می آید که نقش مهمی در عملکرد و زیبایی خانه شما دارد اغلب برای قرار دادن غذا یا وسایل دیگر همچنین برای استفادهٔ در هنگام نشستن به کار می‌رود.میزهای اولیه که پیدا شدند در مصر بودند که با فلز یا سنگ درست شده بوده و برای قرار گرفتن اشیاء برروی آن به کار برده می‌شدند اما برای نشستن کاربردی نداشته‌اند. همچنین یونانی ها و رومی ها از میز استفاده میکردند

امروزه برای عملکرد وزیبایی بهتر طراحان به فکر تولید بهترین میزهای ناهارخوری هستند تا هم استاندارد لازم برای استفاده را داشته باشد هم کارایی های چند جانبه داشته باشد .دیگر ما برای خانه خود نگران چیدمان نیستیم زیرا میزهای ناهارخوری جدید تنوع بسیار بالایی دارند و تمام نیاز های مارا هنگام استفاده از آن برطرف میکنند .

ما این میزهای ناهارخوری را بر اساس رتبه بندی مشتریان، دوام مواد و محبوبیت انتخاب کردیم. همه جداول این لیست از نظر رضایت مشتری رتبه بالایی دارند و توسط خرده فروشان اصلی و معتبر مبلمان به فروش می رسند.

برای هر برند انتخابی، معیارهای زیر را بررسی کردیم: دسترسی به محصول، قیمت، نظرات مشتری و حرفه‌ای، و ویژگی‌ها/گزینه‌های محصول.


دسترسی به محصول

ما محصولاتی را انتخاب کردیم که به راحتی از طریق خرده فروشان محلی یا آنلاین قابل دسترسی بودند.

این برندها یا به طور مستقیم از طریق فروشگاه های خرده فروشی آنها یا از طریق خرده فروشان آنلاین مانند Wayfair.com در دسترس هستند.


قیمت

مارک های موجود در این لیست عموماً قیمت های مقرون به صرفه ای داشتند و در محدوده متوسط ​​بازار برای میزهای ناهارخوری باقی ماندند.

هزینه‌های معمولی برای میزهای اتاق ناهارخوری حدود 200 دلار برای کم‌هزینه‌ترین گزینه، تا 7000 دلار و بالاتر است.


نظرات مشتریان

ما برندهایی را انتخاب کردیم که عموماً نظرات خوبی در فهرست داشتند. این نظرات توسط مشتریان واقعی نوشته شده است و به شما بینشی از تجربیات واقعی افراد از برند و خود میز ناهار خوری می دهد.

عوامل تعیین کننده در بررسی ها و رتبه بندی ها شامل دوام و هزینه محصول است.


ویژگی ها/گزینه های محصول

ما نکات برجسته ای از ویژگی های خاص محصول را گنجانده ایم که می تواند بینشی در مورد پیشنهادات مارک های مختلف و آنچه که مارک ها را در بازار از یکدیگر متمایز می کند ارائه دهد.

با بررسی صفحه وب محصول، منحصربه‌فردترین ویژگی‌های محصول را انتخاب کردیم که محصول انتخابی را از سایر جداول مشابه متمایز می‌کند.


چگونه بهترین میز را برای خود انتخاب کنیم

قبل از خرید میز ناهار خوری عالی باید چند نکته را از خود بپرسید.


چند نفر پشت این میز می‌نشینید؟

یکی از مهم ترین مواردی که هنگام خرید میز ناهارخوری باید در نظر بگیرید این است که چند نفر را می خواهید پشت میز خود بنشینید. اگر خانواده پرجمعیتی دارید، ممکن است بخواهید حداقل یک میز 6 یا 8 نفره در نظر بگیرید. اگر می بینید که میزبانی کمی دارید، ممکن است برای یک میز 8 یا 12 نفره مناسب تر باشید. اگر فضا مشکل است، می‌توانید یک میز قابل افزایش پیدا کنید، که در صورت نیاز در فضای شما صرفه‌جویی می‌کند و در هنگام میزبانی، صندلی بیشتری به شما می‌دهد.

در بیشتر موارد، بهتر است در انتخاب یک میز بزرگتر اشتباه کنید.مهمانان شما در مقایسه با انتخاب یک میز کوچکتر، فضای آرنج بیشتری خواهند داشت، که اگر تعداد زیادی در یک زمان روی میز داشته باشید، ممکن است باعث گرفتگی مهمانان شما شود.اگر فضای اتاق ناهارخوری کوچکی دارید، یک میز قابل افزایش در نظر بگیرید.

قبلی
52 مدل از جدیدترین فرش های دستباف + قیمت
بعد
50 مدل از ساعت های رومیزی جدید + قیمت

نظرتان را بنویسید