تاریخچه طراحی مدرن

اگرچه آمریکایی ها به عنوان رهبر طراحی مدرن در نظر گرفته می شوند ، اروپایی ها تأثیر بیشتری در پیشرفت این سبک داشتند. علاوه بر این ، سایر کشورها تأثیر خود را در تغییر سبک و تعریف مدرن برای به حداکثر رساندن سازگاری اختلافات ساختار فرهنگی داشته اند. بنابراین ، هر کشور تعریف خود را از مدرن دارد.

طراحی داخلی مدرن و ویژگی های آن چیست؟

امروزه بیشتر خانه ها به ویژه در کشورهای پیشرفته طبق اصول طراحی مدرن ساخته می شوند. طرح های مدرن از دو مفهوم اصلی تشکیل شده است: ” طراحی داخلی ”که مربوط به طراحی داخلی هر ساختمان است. مفهوم دوم نمای بیرونی ساختمان بنام “طراحی بیرونی” را پوشش می دهد ، اما صحبت از طراحی مدرن ، اکثر مردم فقط طراحی داخلی مدرن را در نظر می گیرند.

روشنایی مدرن

در طراحی مدرن ، استفاده از سقف کاذب می تواند اشکال متقارن ساده و منظم را برای شما ایجاد کند. با این کار می توانید فضاهای مناسبی برای نور بهتر سقف ایجاد کنید. نورپردازی یکی از مهمترین مؤلفه های طراحی مدرن است. استفاده از لامپ های جدید و چراغ های LED جذاب و در بعضی موارد یک رویکرد هوشمندانه برای روشنایی به تنظیم نور کمک می کند.

تأثیر رنگ دیوار در طراحی داخلی مدرن

در گذشته افراد به منظور تغییر دکوراسیون منزل و طراحی ، تجهیزات را جایگزین می کردند. با استفاده از طراحی داخلی مدرن ، شما قادر خواهید بود که تغییرات مطلوب خود را به سادگی از طریق تغییر رنگ دیوارها انجام دهید که بسیار مقرون به صرفه تر از جایگزینی تجهیزات است. می توانید از آینه های روی دیوار نیز استفاده کنید. آینه ها باعث می شوند فضا روشن تر و شاد تر به نظر برسد.

خانه به سبک مدرن

این روزها از کفپوش های مدرن مانند کفپوش های چوبی معمولاً استفاده می شود و فقط اتاق نشیمن با یک فرش کوچک پوشانده شده است. استفاده از کنتراست رنگ مانند سیاه و سفید نیز در سبک مدرن بسیار محبوب است. این می تواند یک فضای مدرن و فانتزی را ایجاد کند اما با استفاده از این نوع تغییرات مناسب همه سلیقه ها نیست. بنابراین ، قبل از اعمال هرگونه تغییر ، باید هر ساختمان را با دقت مورد بررسی قرار داد.

به عبارت خلاصه ، طراحی سبک مدرن به معنای حداقل دکوراسیون و نور مناسب ، رنگ و کفپوش است. باید نور کافی در تمام قسمت های خانه وجود داشته باشد و سادگی مهمترین عنصر در سبک مدرن است.

قبلی
طراحی داخلی دفاتر
بعد
طراحی مدرن خانه دو طبقه

نظرتان را بنویسید