50 مدل از ساعت های رومیزی جدید + قیمت

ساعت ها را در هر جایی از خانه و محل کار خود میتوانید قرار دهید. بیشتر افراد ساعت رو میزی را ترجیح میدهند زیرا بیشتر در دسترس است .

ساعت ها یکی ازخاص و عملکردگرا ترین وسایل در خانه و محل کار هستند. در گذشته اصلا به ظاهر ساعت ها توجه نمیکردنند و فقط بحث کاربرد آن وسط بود به همین علت ساعت های ساده تری داشتند اما امروزه با توجه به طیف وسیعی از طراحان خلاق ،ما ساعت هایی در رنگ و طرح و اندازه های مختلف داریم و دیگر میتوانیم از ساعت به عنوان یه وسیله دکوری و خاص در خانه و محل کار خود استفاده کنیم .

امروزه بخاطر اینکه وقت طلا است اهمیت ساعت در هر جای خانه بسیار بیشتر شده است .

اگر شب ها از تلفن خود در اتاق خواب استفاده می کنید، احتمالاً خواب شما را مختل می کند، حتی اگر آن را خاموش و کم نور کنید. یک ساعت زنگ دار می تواند یک ارتقاء سالم به اتاق خوابی بدون حواس پرتی باشد، علیرغم اینکه احساس می کند یک درجه پایین تر از تکنولوژی است. پس از یک هفته آزمایش بدون تلفن، ما هفت ساعت (شامل نسخه های آنالوگ، دیجیتال و هوشمند) را برای اتاق خوابی آرام تر توصیه می کنیم. آنها در شب خیلی روشن نیستند و مطمئناً شما را صبح از خواب بیدار می کنند. و روی پاتختی شما زیبا به نظر می رسند.

اما امروزه هنوز چند گزینه عالی وجود دارد، و در اینجا ویژگی هایی وجود دارد که ما در یک ساعت زنگ دار ایده آل به دنبال آنها بودیم:

در سال 2018، پس از مطالعه نظرات مشتریان در جهان و سایر خرده فروشان – و تمرکز به ویژه بر کیفیت های ذکر شده در بالا – ما 10 ساعت زنگ دار امیدوارکننده را انتخاب کردیم. از هر ساعت چند شبانه روز استفاده می کردیم. در سال 2021، ما دوباره خرده فروشان را جست و جو کردیم و چهار ساعت زنگ دار دیگر را برای آزمایش فراخواندیم. ما هر مدل را در اتاق خواب‌هایمان آزمایش کردیم، با زنگ ساعت نیم ساعت زودتر از زمان بیدار شدن معمولمان، تا مطمئن شویم که صدای زنگ ساعت مسئول شکستن چرخه خواب معمولی ما است و همچنین به ما اجازه می‌دهد از عملکرد چرت زدن هر ساعت استفاده کنیم. در حالی که هنوز گیج کننده ما همچنین مراقب نقص‌های آرایشی بودیم، و دوام مصالح و ساخت و ساز را بررسی کردیم، و تصور می‌کردیم که یک ساعت زنگ دار در طول عمرش چه سوءاستفاده‌هایی را تحمل می‌کند. جدای از بزرگترین ساعت (فیلیپس Wake-Up Light)، انتخاب های ما کوچک هستند. آنها باید روی اکثر میزهای خواب قرار بگیرند و به راحتی سر نخورند یا از بین نخواهند رفت.

قبلی
62 نوع از بهترین میز ناهارخوری مدرن +قیمت
بعد
70 مدل از جدیدترین رانرهای رومیزی+قیمت

نظرتان را بنویسید