نکاتی برای داشتن حمام صورتی

اگر بخواهید از تئوری رنگ پیروی کنید ، صورتی رنگ “صمیمی” تلقی می شود. گفته می شود صورتی نشان دهنده عشق به خود و آرامش درونی است. با توجه به این دانش ، انکار این مسئله که رنگ صورتی انتخابی کاملاً مناسب برای سرویس های بهداشتی ما است دشوار است

صورتی و دقیق

این حمام صورتی پاستلی با خطوط بسیار دقیق صورتی ، شسته و رفته و شیرین ساخته شده است.

ساده و صورتی

این دستشویی صورتی ساده اما در عین حال زیباست .

لهجه های طلایی

یک پالت حمام صورتی و طلایی جذابیت غیر قابل انکاری دارد.

سنگ مرمر

با آوردن چراغ های حمام بلورین و سنگ مرمر از مقیاس جذابیت بالا بروید.

گرم تر از یک حمام حبابی بخارپز

این طرح حمام صورتی کاملاً داغ با برخی از لوازم حمام صورتی گرم ، عامل سرگرم کننده را بیشتر می کند. یک پرده دوش صورتی و گرافیکی مطابق با کمد روشویی است

لوازم جانبی صورتی

با سرمایه گذاری بر روی مجموعه لوازم جانبی صورتی حمام نیز از طرح رنگ جدید خود نهایت استفاده را ببرید. این کمد صورتی با مجموعه ای از نگهدارنده های شمع صورتی بسیار جذاب می شود.فراموش نکنید که حوله های صورتی ، پارچه های شستشو و صابون صورتی را به کار ببرید.

رنگ شاخص

این سینک ظرفشویی بی نظیر کاملاً سبک را تنظیم می کند. ستون برجسته سرامیکی صورتی به تنهایی می تواند روند را به خودی خود تنظیم کند ، اما ما در اینجا نیز یک موج صورتی دوتایی با یک توالت صورتی دریافت می کنیم.

مدرنیته با کلاسیک دیدار می کند

اگرچه دیوارهای صورتی ممکن است اولین چیزی باشد که در مورد این طراحی حمام مشاهده می کنید ، اما موارد بسیار بیشتری در جریان است. قطعات مدرن و براق با عناصر کلاسیک و غیرمعمول مخلوط شده اند تا ظاهری التقاطی را ایجاد کنند. سه چراغ حمام عجیب و غریب از سقف برش خورده با الگوی هندسی نوارهای LED آویزان می شوند و یک کمد سنتی را خنثی می کند.

آبی و صورتی

برای ایجاد مناطق با کنتراست عمیق از رنگ آبی استفاده می کنیم تاآرامش را به فضا ببخشیم .

قبلی
چند نمونه طرح خیره کننده جزیره مدرن آشپزخانه
بعد
چند نمونه اتاق نشیمن باشکوه سبز و نکات آنها

نظرتان را بنویسید