چند نمونه اتاق نشیمن باشکوه سبز و نکات آنها

خواه یک دیوار سبز باشد یا چند کوسن سبز ، افزودن یک تکه رنگ سبز این قدرت را دارد که به طور کامل هر اتاق نشیمن را دگرگون کند. اگر احساس دراماتیک تری می خواهید ، حتماً از رنگ هایی مانند سبز تیره و سبز زمردی استفاده کنید . به دنبال کمی آرامش هستید؟ دیوارهای خود را مانند نعناع به رنگ ملایم تر رنگ کنید.

ترکیب سبز و سفید

دیوارهای سبز این اتاق نشیمن مدرن با یک کنسول سفید و صندلی های سفید به زیبایی کنار هم قرار گرفته اند . ترکیب سبز و سفید یک روش عالی برای بدست آوردن هارمونی اتاق ما است .

ترکیب غیر معمول

ترکیب غیر معمول دیوارهای سبز تیره و کاناپه مرجانی ، این اتاق را به پناهگاهی معاصر تبدیل کرده است. مبل مدرن صورتی رنگ نه تنها باعث ایجاد جذابیت بصری در این اتاق می شود بلکه همچنین تضمین می کند که بالش و فرش با رنگ قرمز احساس ترسناک را ایجاد نمی کنند.

نارنجی زنگ زده

سعی کنید نارنجی زنگ زده را با یک سبز مریم گلی جفت کنید تا به حال و هوای قبیله ای برسید.

رنگ سبز و چوب

تکه های رنگ سبز و چوب باعث ایجاد احساس طراوت و در عین حال روستایی در این اتاق می شوند. ترکیب قطعات سبز مانند کاناپه مجلل ، میز و کنسول کناری چوبی راهی عالی برای ایجاد احساس طبیعت در فضای بسته و ترکیب عالی برای زیبایی یک اتاق نشیمن است.

ایجاد حس نشاط

با استفاده از هنر روی دیوار ، پنجره های بزرگ و پنکه سقفی منحصر به فرد ، احساس طبیعی در این اتاق نشیمن برجسته می شود. اضافه شدن بالش های نارنجی دقیقاً رنگی مناسب برای مکمل دیوارهای سبز است

رنگ شاخص

فرش بزرگ ، کارهای هنری از کف تا سقف و یک شومینه مرمر به شما احساس لوکس بودن می بخشد. با داشتن دیوارهای سبز زیتونی تنها رنگ پررنگ در این اتاق ، این نشان می دهد که برای طراحی مناسب اتاق نشیمن به یک پالت رنگی دیوانه وار احتیاج ندارید.

نارنجی وسبز

نارنجی و سبز ترکیب کاملی برای کسانی است که به دنبال اظهار نظر هستند. از طراحی این اتاق نشیمن یادداشت بردارید و رنگی متضاد به صفحه پشتی قفسه کتاب اضافه کنید. این یک روش عالی برای نه تنها برجسته سازی قفسه های دیواری است ، بلکه می توان از این روش طراحی برای افزودن رنگ به قفسه های ایستاده کتاب نیز استفاده کرد.

سبز های متفاوت

از ترکیب رنگ های خنثی با سبز های متفاوت استفاده کنید .

اتاق نشیمن کوچک

اتاق های نشیمن کوچک می توانند شیک و کاربردی باشند. . ترکیب رنگ سبز روشن همراه با چوب یک روش عالی برای کمک به ایجاد یک فضای جذاب و سرگرم کننده است.

قبلی
نکاتی برای داشتن حمام صورتی
بعد
نکاتی برای داشتن اتاق نشیمن با تم قهوه ایی

نظرتان را بنویسید