چگونه اتاق خواب صورتی خود را دکور کنیم؟

صورتی نه تنها در اتاقهای دختران بلکه در مورد هر اتاق دیگر خانه به یک رنگ بسیار مطلوب تبدیل شده است و همینطور ما نکاتی را برای کمک به شما در تصور یک اتاق صورتی می دهیم .

رنگ صورتی را نقطه کانونی قرار دهید

اگر نمی خواهید یک اتاق کاملا صورتی داشته باشید ، فقط یک دیوار برجسته را صورتی کنید و سایر رنگ ها را در اتاق در همان پالت رنگ خنثی نگه دارید تا این طرح به طور مسالمت آمیز با هم مخلوط شود .

اضافه کردن بافت

همچنین می توانید با اضافه کردن برش یا کمی بافت به دیوار رنگ صورتی خود را ویژه کنید .. ظاهر تمام شده را با چند چراغ آویز اتاق خواب نیز برجسته کنید.

کاملا صورتی

اگر شما عاشق رنگ صورتی هستید همه ی اتاق خود را صورتی کنید . به دنبال سایه ای از رنگ صورتی باشید که گرم و آرامش بخش باشد به گونه ای که اتاق خواب مکانی آرام باقی بماند. تمام مبلمان را سفید واضح و تمیز انتخاب کنید.

مرجانی

تن رنگ خود را تغییر دهید. سایه های گنگ را با عناصر مرجانی روشن کنید تا همه چیز را به روز کنید.

شیک و براق

یک اتاق خواب خاکستری و صورتی یک ترکیب شیک را ایجاد می کند اما می تواند به تنهایی کمی مسطح باشد. لهجه های فلزی مانند این چراغ های آویز دوقلوی و میزهای کوچک کنار تخت درخشش کمی می بخشد.

جزیره صورتی

تختخواب خود را به یک جزیره آرام و صورتی در وسط یک دریای سفید تبدیل کنید.

ست سفید و صورتی

ست های تخت صورتی مخمل وقتی که با ورق های سفید و بالش های خالص سفید ترکیب می شوند ، تازه تر به نظر می رسند.

انفجار کنتراست

یک انفجار کنتراست اضافه کنید. اگر به دنبال رنگ دوم قوی برای تضاد و تکمیل دکوراسیون صورتی هستید ، این آبی گزینه ای فوق العاده است. این قسمت از رنگ مخالف چرخ رنگ ، این رنگ آبی-سبز باعث ایجاد شریک جسورانه ای برای رنگ صورتی می شود. می توانید با چیدمان روکش تختخواب ، این دو را به راحتی ترکیب کنید . نیمکت های اتاق خواب متضاد نیز در این مثال خاص وجود دارد ، اما این بار خاکستری برای ایجاد تعادل آرام تر انتخاب شده است …

صورتی و قهوه ایی

مانند مثال بالا از ترکیب صورتی و قهوه ای تعادل مشابهی حاصل می شود.

قبلی
چند نمونه ازفضای ناهارخوری با پلان باز
بعد
چگونه اتاق خواب سبز زیبایی داشته باشیم ؟

نظرتان را بنویسید