چگونه نشیمنی با رنگ زرد داشته باشیم ؟

زرد یکی از خوش رنگ ترین رنگ ها است ، اما در دکوراسیون مدرن به ندرت یافت می شود. چرا؟ شاید به این دلیل باشد که رنگ زرد بسیار پررنگ و پرماجراست یا شاید فقط به این دلیل است که ترکیب کردن فضای داخلی رنگ زرد سخت است.

لوازم جانبی زردهوشمندانه

این خانه هنری دارای لوازم جانبی زرد ، راهی عالی برای چاشنی مبل خاکستری و قفسه های باز آشپزخانه است. و نقاشی روی دیوار موضوع دو اتاق را به هم پیوند می دهد.

خلاقیت در جزییات

در اینجا ، بخشی از جذابیت تعجب آور است .در حالی که انتظار می رفت بالش ها زرد رنگ باشد اما یکی از صندلی غذاخوری و آونگ ساعت و دستمال میز زرد رنگ است وکاملاً لذت بخش است.

در غیر معمول

سرمایه گذاری در یک درب غیرمعمول همیشه کمی خطرناک است ، اما خطر در این فضای داخلی آپارتمان کوچک و در عین حال هیجان انگیز جواب می دهد. یک فرش راه راه پررنگ و لوستر نارنجی نئون جلوه ای از هنر پاپ را بیشتر می کند.

سیاه و سفید و زرد

دکوراسیون لوکس سیاه و سفید و زرد با دقت انتخاب شده ، مانند میز بوفه و بالش های مبل و تک صندلی مبل .

زرد روشن و آبی

زرد روشن و آبی هچنین تم داخلی را شاد می کند! توجه داشته باشید که تودوزی صندلی با بافت روی بالش های مبل مطابقت دارد.

زرد های متفاوت

آیا شما مبلی دارید که هرگز استفاده نکنید زیرا همسان سازی رنگ با آن سخت است؟ در اینجا ، صندلی اتاق نشیمن به آرامی با فضای داخلی و زردهای متنوع از قاصدک ملایم گرفته تا لیمو روشن ترکیب می شود. تنوع تناژ رنگ می تواند همه تفاوت را ایجاد کند.

تکه ایی کم از رنگ زرد

دکور سیاه و سفید زمینه خنثی را فراهم می کند که باعث برجسته شدن عناصر چوبی می شود . مبلمان کاملاً زنده به نظر می رسند! در اینجا ، تنها دو جا رنگ زرد استفاده شده است .

در پیش زمینه ، صندلی راحتی سایه ای جسورانه از زرد لیمویی روشن به خود می گیرد ، در حالی که سه بالش زرد رنگ شخصیت را به مبل خاکستری می بخشند.

شما میتوانید همه چیز در دکوراسیون را خنثی در نظر بگیرید و تنها بایک تک صندلی با رنگ زرد دکوراسیون خود را خاص کنید .

قبلی
چند نمونه دیوار بزرگ برای اتاق نشیمن
بعد
چند نمونه میز خاص و منحصربه فرد

نظرتان را بنویسید