انواع وان حمام آرامش بخش با ویژگی های هوشمند و سبک جدید 1

وان ها می توانند مکانی برای آرامش ، تأمل ، شفابخشی و خوشبختی باشند. در این پست لیستی از وان های منحصر به فرد را جمع آوری کرده ایم که هر کدام چیزهای متفاوت برای ارائه دارند. آیا به دنبال یک وان ساده برای یک حمام کوچک هستید؟ یک اثر مجسمه ای هنری برای تکمیل نوسازی جدید حمام مدرن شما؟ شاید یک جکوزی درمانی مملو از ویژگی های خاص برای تسکین درد شما باشد؟ این لیست شما را با دنیایی از امکانات آشنا می کند.

وان مستقل مینیمالیستی

بگذارید تخیل شما با این وان مستقل سرگردان باشد طراحی ساده و با فضای داخلی بزرگ ، فضای کافی برای کشش و استراحت را فراهم می کند.

وان آکریلیک مستقل

یک وان مینیمالیست با طراحی آزاد مطمئناً توجه شما را جلب می کند ، پشتی در انتهای آن
برای راحتی بیشتر شما طراحی شده است.

وان آکریلیک

وان های اکریلیک آزادی فوق العاده ای را در هنگام تزئین به شما ارائه می دهند. آنها همچنین تمایل دارند که بسیار سبک تر از چینی و همتای چدن باشند و در نصب صرفه جویی می کنند.

وان آکریلیک و فایبرگلاس

وان های مینیمالیستی تمیز تر هستند. این طرح هیچ گونه گره و قلاب پنهان برای نهان کردن خاک ندارد و یک تجربه حمام کردن کاملا بهداشتی را تضمین می کند.

وان چدنی و چینی پرسلن

با مراقبت مناسب ، این وان چینی و چینی پرسلن لذت هر روزه را فراهم می کند. آسان برای تمیز کردن ، استثنایی با دوام و با فرم کلاسیک برای جذابیت .

وان مستقل مجسمه سازی

وان های هوشمند مستقل از هر زاویه ای بسیار جذاب به نظر می رسد ، ساخته شده از اکریلیک تقویت شده با فایبرگلاس با یک سطح مقاوم در برابر خراش.

وان سیاه و سفید مستقل

وان جسورانه برای ایجاد کنتراست چشمگیر در یک سبک خاص.این وان سفید سیاه حتما توجه شما را جلب می کند. ساخت و ساز دو جداره ، گرمای عالی را حفظ می کند.

وان مستقل سیاه و طلایی

به دنبال چیزی هنری هستید؟ این وان حمام جذاب دارای بافتی است که به رنگ طلایی و سیاه است.

وان مستقل بتن مستقل

وان ساخته شده از ترکیب منحصر به فرد الیاف بتونی و جوت ، این وان مستقل یک تجربه لمسی غیرقابل مقایسه را ارائه می دهد. این قطعه به دلیل مقاومت در برابر خراشیدن و لکه ها کاملاً مهر و موم شده است. دیوارهای ضخیم فوق العاده ،عایق باورنکردنی را برای حفظ گرمای طولانی مدت فراهم می کنند.

وان مستقل آبی

چرا وقتی می توانید حمام خود را با یک اثر هنری کاربردی تکمیل کنید به یک وان معمولی قانع می شوید؟ این وان حمام با رنگ آبی و خزه ای تزئین شده است .

وان طلایی

این وان حمام با روکش طلای سنگ مرمر ، یک وان لوکس جسورانه را نشان می دهد. این وان یک قطعه واقعی است که برای تم های حمام مدرن و کلاسیک استفاده می شود .

وان چوبی

به دنبال وانی متفاوت هستید؟ وان چوبی اوج طراحی حمام روستایی است ، مناسب برای کابین و خانه و حتی خانه های شهری که تمایل به لمس سبک طبیعی دارند. این قطعه با پیشرفت های مدرن مانند پایه های صندلی ، صندلی های چوبی ، وسایل لوکس و… به روز شده است.

وان حمام مستقل مس

این وان حمام مسی مناسب تم های داخلی کشور فرانسه ، توسکانی ، روستایی و تم های سنتی حمام است. این قطعه از مس اصلی 14 عیار بدون سرب ساخته شده است ، مطمئناً با مراقبت های دقیق طول عمر خود را ادامه می دهد.

وان آکریلیک کوچک

آیا به دنبال چیزی هستید که فضای کمتری را در خود جای دهد؟ این وان مستقل جادار و در عین حال فشرده است.

وان حمام پنبه ای Faux Copper

حمام های Clawfoot فرصت کافی برای بیان سبک شناسی را ارائه می دهند. این طراحی زیبا با نمای بیرونی رنگ مسی ، بدنه ای از اکریلیک سبک ساخته شده است .

قبلی
نحوه طراحی فضای شخصی خود برای کاردر خانه
بعد
5 مثال ساده برای استفاده مفید از فضای کوچک

نظرتان را بنویسید