شومینه دو طرفه

شومینه دو طرفه که به عنوان یک اثر معماری جسورانه عمل می کند در حالی که گرما را به اتاق های مجاور اضافه می کند و اجازه می دهد نور حتی از زمان روشن نشدن آتش از اتاقی به اتاق دیگر منتقل شود.
شومینه های دوجداره می توانند به عنوان تقسیم کننده اتاق هم از نظر کاربردی و هم از نظر زیبایی شناسی کاری کنند که اتاق ها بهم پیوند زده شوند.

شومینه مستر دو طرفه

حمام مسترهای مرمر خاکستری و سفید مستطیل شکل معاصر ، با یک شومینه دو طرفه که از دوش و وان یا اتاق خواب قابل مشاهده است ، گرمی و تجمل را لمس می کنید. نمای باریک شومینه شیشه ای شفاف بین اتاق ها ارتباط بصری و مجازی ایجاد می کند.

شومینه مدرن پاپ مدرن

این شومینه دو تا اتاق نشیمن بزرگ را جدا میکند ،فضا را محدود تر میکند هم دو اتاق از گرمای آن بهره می برند .

شومینه دو طرفه معاصر

در این خانه مدرن در Mississauga ، انتاریو که توسط Pizzale Design Incبازسازی شد ، یک شومینه دو طرفه ، ضمن حفظ یک احساس مطبوع ، آشپزخانه و اتاق خانواده را از هم جدا می کند. گابریله پیزال ، طراح داخلی می گوید: “آشپزخانه و اتاق خانواده کاملاً طراحی مجدد و با استعداد و کارایی معاصر تزئین شده و یک جریان منسجم از اتاق به اتاق دیگر اضافه می کردند.”

اتاق موسیقی با شومینه دو طرفه

این فضای اتاق نشیمن دو نفره بزرگ به یک اتاق نشیمن و یک اتاق موسیقی تقسیم شده است که به لطف یک شومینه دو طرفه ، یک پیانوی بزرگ را در خود جای داده است. تقسیم اتاق اجازه می دهد تا موسیقی را به فضای نشیمن و نور آتش منتقل کند تا هر دو فضا را روشن کند و همچنین بینایی بین اتاق ها را حفظ کند.

شومینه دو طرفه بتنی

در این مجموعه اتاق خواب مستر مدرن، یک حمام ساده با یک وان بتونی و یک شومینه دو طرفه مشکی با رنگ مشبک در وان حمام مجهز شده است که منظره ای از آتش کف های چوبی اتاق را گرم کرده و طرح اتاق را به هم پیوند می دهد .

شومینه دو طرفه مینیمالیستی

در این اتاق نشیمن لوکس مینیمالیستی ، با یک شومینه دو طرفه سنگی خاکستری یک رنگ ، کانونی ایجاد می کند و یک اتاق معاصر پر از سقف و پر از پنجره را برای ایجاد یک فضای نشیمن دنج تقسیم می کند. شومینه دو طرفه گرمای بصری و لفظی را به شما می افزاید. چراغهای روشن در نزدیکی سقف ، این سنگ را مانند اثری از هنر انتزاعی برجسته می کند.

شومینه دو طرفه سنگی روستایی

یک شومینه بزرگ سنگی بین حمام و اتاق خواب یک طرح روستایی به این مجموعه اصیل با منظره ای از شعله های آتش سوزی اضافه می کند.پالت رنگی الهام گرفته شده از رودخانه مکانی راحت برای خوابیدن یا حمام ایجاد می کند.

شومینه سنتی دو طرفه


یک شومینه دو طرفه بین اتاق خواب و حمام این مجموعه سنتی فضاها را به هم متصل می کند و به نور آتش و یا نور روز اجازه می دهد تا از آن عبور کند.

شومینه دو طرفه داخلی-فضای باز

این شومینه بزرگ سنگی دو طرفه باعث ایجاد کانونی در یک اتاق نشیمن و ایوان می شود.طرف دیگر دیوار شومینه سرپوشیده وطرف دیگر روباز که در طول روز مانند پنجره عمل می کند و این امکان را می دهد تا نور طبیعی از خارج به داخل منتقل شود.

تقسیم اتاق شومینه دو طرفه روستایی

یک شومینه بزرگ دو طرفه سنگی بین نشیمن و خواب یک فضای روستایی و دنج را ایجاد می کند. دیوار سنگی نازک با شومینه شیشه ای و تیرهای سقفی چوبی سنگین و کفهای چوبی مطابقت دارد.

قبلی
نحوه تزئین و طراحی اتاق خواب
بعد
ایده های طراحی دیوار زنده

نظرتان را بنویسید