50 مدل ازجدیدترین ظروف فیروزه کوب + لیست قیمت

فیروزه یکی از قدیمی ترین و قیمتی ترین سنگ های ایرانی است که خواص درمانی بسیاری دارد .همچنین بخاطر ظاهر زیبایی که دارد بسیار مورد توجه افراد قرار میگیرد .

خواص فیروزه

1: تقویت بینایی

2: درمان بیماری های ریوی و گلودرد

3: درمان درد شکم

4: تسکین بیماری های روحی روانی

5: اصلاح گردش خون

6: شادی آور

7:دفع نیروی منفی

8: افزایش اعتماد به نفس

9: کمک به عملکرد کبد

10: تحریک چاکراهای انسان

11:درمان سردرد و میگرن

12: درمان باد فتق

13: درمان یبوست

14: درمان صرع

….

نکاتی درباره فیروزه :

فیروزه در نیشابور بسیار با کیفیت و گران است . خراسان یکی از معروف ترین معادن فیروزه در دنیا شناخته شده است .فیروزه از انواع سنگهای آذرین است و دارای درجه سختی 6 است و میتواند شیشه را ببرد .همچنین اگر این سنگ رنگ و روی خود را از دست بدهد یا اینکه خرد شود ، تمام نیرو و خاصیتش را از دست می دهد بنا بر این آن را در خاک بگذارید .

راهنمای خرید ظروف غذاخوری فیروزه ای

هرچه بخرید، اگر کیفیت ساخت، کیفیت مواد، شکل طراحی محصول خوب به نظر نرسد، می تواند ذهن شما را آشفته کند. به خصوص محصول مربوط به غذای شما مانند بشقاب، کاسه، لیوان است. اگر این محصولات بو یا طرح بدی به نظر برسد، طعم غذا را خراب می کند.

بنابراین، قبل از خرید باید این موارد را بررسی کنید.


مواد

شما باید ظروف سنگی، چینی یا مواد چینی استخوانی را برای ظروف غذاخوری خود انتخاب کنید. این کوارتز، خاک رس و فلدسپات در دماهای بالا [2150-2350 فارنهایت] پخته می‌شوند تا ظروف غذاخوری ضخیم و بادوام بسازند. ست ظروف غذاخوری بادوام به این معنی است که به راحتی شکسته نمی شود و خراشیده نمی شود.

این نوع مواد بوی بدی ندارند و یا به راحتی لعاب خود را از دست می دهند. بنابراین، اینها برای مدت طولانی جدید به نظر می رسند.


اندازه و شکل

برای اندازه، باید اندازه گیری کنید که هر بار چقدر غذا می خواهید در بشقاب، کاسه، یا در یک لیوان قرار گیرد. باز هم، این کاملا به شما بستگی دارد.

ظروف غذاخوری می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. برای بشقاب، دو شکل لبه پهن و صفحات لبه باریک وجود دارد. رینگ های پهن، رینگ ها بیشتر فضای یک صفحه را می گیرند. اگرچه این بشقاب ها حاوی مقدار کمی غذا هستند، اما این بشقاب ها بسیار زیبا به نظر می رسند.

بشقاب های لبه باریک عمدتا در میز شام ما استفاده می شود. لبه ها کوچک است به طوری که حاوی مقدار مناسبی از مواد غذایی است.

برای لیوان، باید روی دسته تمرکز کنید. باید توجه داشته باشید که دسته به اندازه کافی بزرگ است که هر بار چهار انگشت شما را در خود جای دهد، و اگر انگشت شست سر دسته را لمس کند، چسبندگی خوبی برای شما فراهم می کند.
امکانات

اگر ظروف غذاخوری دوست دارید، باید بررسی کنید که در مایکروویو، اجاق گاز و ماشین ظرفشویی قابل شستشو باشد. اگر این را چک نکنید یا ظروف غذاخوری شما در حین استفاده از آن ها در برابر آن ایمن باشد، ظروف غذاخوری شما ممکن است ترک بخورد، بشکند یا به سرعت لعاب خود را از دست بدهد.

قیمت

بودجه به شما بستگی دارد که چقدر محصول ممتاز یا ضعیف می خواهید. اگر می خواهید یک محصول خوب بخرید، باید مقدار زیادی پول خرج کنید.

به توصیه من، می توانید ست ظروف غذاخوری لوکس ملو لوکس ELAMA را برای استفاده روزانه خود در منزل انتخاب کنید و اگر می خواهید ظروف غذاخوری با کیفیت بهتر و زیبایی طراحی شده باشد، می توانید به سراغ ست ظروف غذاخوری گرد سنگی KELINGO بروید.

نتیجه گیری برای خرید ظرف سفالی

در طول سال ها، مردم شروع به استفاده از ست های غذاخوری به صورت روزانه کرده اند، زیرا ظروف غذاخوری در دسترس همه افراد است. اما در این بین ست های شام با کیفیت خوب و با کیفیت بد نیز وارد بازار شده است.

به همین دلیل، من بسیار تحقیق کردم و از مردم و دانستن نیازهای آنها نظر می گیرم. سپس، بسته به تجربه استفاده از آنها، این هفت مجموعه ظروف غذاخوری سنگی با کیفیت را پیدا می کنم.

اینها غذای شما را روی میز شام جذاب تر می کند و خانواده شما را در زمان شام دور هم نگه می دارد و غذا خوردن در کنار خانواده رضایت بخش ترین چیز در جهان است.

قبلی
64 مدل از جدیدترین ظروف برنجی اصل
بعد
74 مدل از ظروف سفالی با طرح های جدید و کیفیت بالا (ارزان)

نظرتان را بنویسید