انواع میز ناهارخوری

آشپزخانه و اتاق ناهار خوری به عنوان قطب اصلی منزل خدمت می کنند ، آنها بیش از اینکه مکانی برای غذا خوردن باشند ، به عنوان محلی برای جشن گرفتن مناسبت های خاص ، پذیرایی از خانواده و استقبال از دوستان قدیمی و جدید عمل می کنند. سبک میز ناهار خوری شماکه انتخاب خواهید کرد بدون شک بر خلق و خوی فضا تأثیر می گذارد و بنابراین باید یکی را انتخاب کنید که با دکوراسیون کلی شما مطابقت داشته باشد و از فضای داخلی خانه شما پیروی کند .

مدرن و معاصر

با تشکر از پیشرفت های فن آوری مدرن ، ما قادر به معرفی مجموعه ای از مواد جدید شیک ، ساخته شده با استفاده از آخرین تکنیک ها هستیم. طرح ها با خطوط مینیمالیستی و تمیز با سادگی درخشان و حداقل هیاهو مشخص می شوند.

علاوه بر این ، طراحی های مدرن باعث می شود تا فرم های جالب تری به شما ارائه شود. در حالی که برخی از آنها دارای چهار پایه سنتی هستند ، بسیاری از آنها به طور فزاینده ای از یک ستون مرکزی ساخته می شوند .

شکی نیست که یک ظاهر طراحی معاصر طیف وسیعی از اشکال خلاقانه را ارائه کرده است که باعث افزایش عمل می شود. میزهای ناهار خوری کوچک و مدور و مربع برای آشپزخانه هایی با فضای محدود ایده آل هستند. طبیعت جمع و جور از طرح های مربع باعث می شود آنها را برای دو نفر مناسب و در یک گوشه یا در مقابل یک دیوار قرار دهید. مدل های دایره ای اگر مهمان های غیر منتظره ظاهر شوند بسیار عالی هستند ، زیرا شکل همه کاره آنها باعث می شود تا با تعداد افرادزیادی در اطراف قرار بگیریدوبیشتر پذیرای آنها باشید. شکل دور نرم آنها همچنین احساس استقبال بیشتری را ایجاد می کند.

سنتی و کلاسیک

طرح های کلاسیک از مواد سنتی ، مانند چوب استفاده می کنند و از نظر ظاهری رسمی هستند . اگر به دنبال ظاهری غنی و زینتی هستید ، سایه تیره تری از چوب مانند گردو را انتخاب کنید یا سایه روشن تری از بلوط را برای احساس جادارتر بودن انتخاب کنید.

آنها برای زندگی در یک خانواده بزرگ یا برای پر کردن یک اتاق غذاخوری بزرگ درخشان هستند. طرح های گسترده ای که می توانند برای پذیرایی از مهمانی های بزرگتر انتخاب شوند ، این نوع چندین دهه است که رایج بوده است و نشان می دهد که چگونه مدل های کلاسیک در عین حال متعارف هنوز هم می توانند متنوع و متناسب با نیازهای شما باشند.

روستایی و طبیعی

مانند سبک های سنتی ، از میزهای ناهار خوری روستایی تشکیل شده از مواد طبیعی و اشکال طبیعی برای احساس آرامش استفاده می کنند.

قبلی
5 مثال ساده برای استفاده مفید از فضای کوچک
بعد
چند نمونه ازفضای ناهارخوری با پلان باز

نظرتان را بنویسید