59 مدل از جدیدترین پرده های سال

اگر از یک معمار درباره ی تاثیر پرده ها بر محیط اطراف سوال بپرسید، به شما پاسخ خواهد داد که پرده ها فضای خانه ی شما را بزرگ تر و وسیع تر نشان می دهند البته اگر که درست انتخاب شده باشند. برای انتخاب و خرید پرده فاکتور های زیادی در پیش روی ما وجود دارد عواملی مانند رنگ ، جنس ، طرح و اندازه که باید به آن توجه بسیاری بکنیم . .این عوامل ممکن است ما را سردرگم و گیج کنند و رسیدن به خواسته ی اصلی را برای ما دشوار سازند بناباین باد در پروسه خرید دقت زیادی داشته باشیم و همچنین بعد از انتخاب پرده نحوه نصب پرده هم نیازمند توجه و دقت است .

راهنمای خریدار پرده

به خواندن ادامه دهید تا در مورد بزرگترین ملاحظات انتخاب پرده حمام بدانید.


مواد

بیشتر پرده های حمام از پلاستیک یا پارچه ساخته شده اند.


پلاستیک

پرده های پلاستیکی دوش معمولا از وینیل یا پلی اتیلن ساخته می شوند. آنها از نظر زیبایی شناسی خوشایند نیستند، اما ضد آب و مقرون به صرفه هستند.


پارچه

کتان، کنف، پنبه و نایلون مواد رایجی هستند که برای پرده های دوش پارچه ای استفاده می شوند. آنها معمولاً در طرح های منحصر به فردی برای اضافه کردن دکوراسیون به حمام شما ارائه می شوند. با این حال، آنها ضد آب نیستند، بنابراین به یک آستر بین پرده و دوش نیاز خواهید داشت.


اندازه

طول و عرض پرده ها به تناسب دوش ها و وان های مختلف متفاوت است. یک ترکیب استاندارد 60 اینچی دوش و وان حمام با پرده های 70 در 70 اینچ، 70 در 72 اینچ و 72 در 72 اینچ کار می کند. اگر دوش بزرگتر از حد معمول دارید، می توانید پرده هایی با ابعاد بیش از 100 اینچ پیدا کنید.


نصب و راه اندازی

برای آویزان کردن پرده دوش، احتمالاً باید حلقه‌های جداگانه‌ای بخرید که از سوراخ‌های بالای پرده عبور می‌کنند و به میله پرده متصل می‌شوند. با این حال، برخی از پرده های حمام دارای حفره های بزرگی هستند که مستقیماً روی میله قرار می گیرند. با استفاده از این حفاظ ها، نیازی نیست که پول بیشتری برای حلقه ها خرج کنید و نگران افتادن پرده از حلقه ها نباشید.


تمیز کردن

ساختار پرده حمام شما نحوه تمیز کردن آن را تعیین می کند.


پلاستیک

می توانید یک پرده پلاستیکی را با آب صابون و برس یا اسفنج تمیز کنید.


پارچه

اگر پرده پارچه ای می خواهید، بررسی کنید که قابل شستشو با ماشین لباسشویی است. برخی از پرده های پارچه ای فقط خشک تمیز می شوند که تمیز کردن آنها را دشوارتر می کند.


سبک

پرده‌های پارچه‌ای دوش در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف موجود هستند که به شما امکان می‌دهند ظاهر حمام خود را شخصی‌سازی کنید.

قبلی
67 مدل از شیک ترین جاکفشی های سال 2020
بعد
67 نمونه از تخت خواب مدرن برای تازه عروس و داماد با طرف فوق العاده شیک

نظرتان را بنویسید