62 مدل از کاغذ دیواری های جذاب و متفاوت +قیمت

برای همه ی ما پیش آمده است که گاهی نیاز به یک تنوع و تغییر دکوراسیون در خانه خود را داشته باشیم اما نمی خواهیم به هر دلیلی خرج زیادی داشته باشیم . در اینجور مواقع تغییر رنگ دیوار بسیار فکر جالبی است و کاغذ دیواری های جدید با تنوع بالا این کار را برای ما آسان تر کرده اند تا بتوانیم به خواسته دلمان برسیم .

انتخاب کاغذ دیواری به عوامل زیادی همچون سلیقه و سبک و رنگ مورد علاقه شما بستگی دارد .اگر احساس زیبا و لطافت دوست دارید، یک طرح کاغذ دیواری گرم و ساده برای شما انتخاب مناسبی است .اما اگر احساس جنب و جوش و هیجان را دوست دارید از کاغذ دیواری هایی با رنگ پررنگ و هیجان انگیز استفاده کنید .

پایدارترین کاغذ دیواری چیست؟

متأسفانه، هیچ پاسخ مستقیمی برای این سوال وجود ندارد که پایدارترین کاغذ دیواری کدام است. ساده ترین پاسخ کاغذدیواری است که طولانی ترین مدت روی دیوارهای خود نگه دارید. ترزا مک گراث، سم شناس و مسئول تحقیقات در Healthy Building Network (یک سازمان تحقیقاتی شناخته شده توسط EPA که اطلاعات مربوط به محیط و انسان را به اشتراک می گذارد، می گوید، اگر می خواهید ظاهر دیوارهای خود را تغییر دهید و کمترین تأثیر زیست محیطی را داشته باشید، آنها را رنگ کنید. تاثیر مصالح ساختمانی بر سلامتی). در مقایسه با حتی نازک ترین کاغذ دیواری، یک لایه رنگ حجم کمتری می گیرد. اگر چه زمانی که ساختمان در نهایت تخریب می‌شود، رنگ به محل دفن زباله ختم می‌شود (و اگرچه قوطی‌های رنگ و رنگ استفاده‌شده ممکن است قابل بازیافت و بازیافت نباشند، بسته به سیستم شهری شما)، همچنان ضایعات چرخه عمر کمتری نسبت به کاغذ دیواری تولید می‌کند. صرف نظر از ترکیب آن، کاغذ دیواری پوست کنده و بچسب به احتمال زیاد در محل دفن زباله قرار می گیرد و در نهایت به آلودگی پلاستیکی کمک می کند، زیرا دو ماده کاغذ دیواری رایج – وینیل و پارچه های پلی استر بافته شده – هر دو پلاستیکی هستند. و شما نمی توانید کاغذ دیواری های کاغذی را بازیافت کنید، زیرا جدا کردن الیاف طبیعی از چسب ها، جوهرها و سایر مواد شیمیایی دشوار یا پرهزینه است.

قبلی
53 مدل از شلف های دکوری خاص و زیبا (ارزان)
بعد
50 مدل ازجدیدترین روتختی های خاص و مدرن [سال 2020]

نظرتان را بنویسید