64 مدل از مدرنترین لوستر ها + لیست قیمت

لوسترها، یکی از بهترین و جذاب ترین وسایل برای نورپردازی هستند زیرا می توانند زیبایی بیشتری به خانه ها و مکان های ما ببخشند. شما می توانید در هرجایی که علاقه دارید از لوستر استفاده کنید؛ در اتاق خواب ، ورودی، غذاخوری ، سرویس، آشپزخانه، پذیرایی و حتی در آلاچیق ها و مکان های بیرون از خانه نیز وجود یک لوسترجذاب فضایی فوقالعاده ایجاد میکند .

البته باید در انتخاب لوستر خود بسیار توجه و دقت داشته باشید تا هم از نظر سبک و طرح و هم از نظر ابعاد و اندازه به مکان شما بخورد . برای همین قبل از خرید نمونه های فراوان ببینید تا از خرید خود مطمعن شوید . حتی ممکن است ریسک کنید در برخی مواقع یک لوستر مدرن ممکن است در مکانی با سبک قدیمی و آنتیک خیلی جذاب شود .

نکات قابل توجه در خرید لوستر


اندازه

اندازه احتمالاً مهم‌ترین عامل در انتخاب لوستر است، بنابراین مطمئن شوید که تمام اندازه‌گیری‌های اتاق را قبل از شروع خرید انجام می‌دهید تا مطمئن شوید که وسایل اندازه مناسب برای فضای خود را دریافت می‌کنید. و این فقط به اندازه خود لوستر نیست – باید ارتفاع آویزان شدن آن را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال، در یک اتاق ناهار خوری، می خواهید لوستر خود را حدود 36 اینچ بالای میز یا 72 اینچ از زمین قرار دهید.


لامپ

اکثر لوسترها بدون لامپ فروخته می شوند، به این معنی که احتمالاً باید آنها را جداگانه خریداری کنید. به خاطر داشته باشید که انواع مختلفی از لامپ ها وجود دارد، از لامپ های LED گرفته تا لامپ های رشته ای و هوشمند، و انواع مختلف لامپ ها اشکال مختلفی دارند. بررسی کنید که چه نوع لامپ هایی برای لوستر شما توصیه می شود، خواه یک لامپ CFL به سبک شمعدانی یا یک لامپ LED کروی – شما نمی خواهید به لوستری که با لامپ دلخواه شما سازگار نیست چسبیده باشید.


نصب و راه اندازی

لوسترها ساده ترین وسایلی نیستند که به تنهایی نصب شوند، بین دانش فنی سیم کشی آنها در سقف و دانش ساختاری در مورد وزن سقف خاص شما. اگر قصد دارید نصب لوستر خود را خودتان انجام دهید، آسانی آویزان کردن آن را در نظر بگیرید – مدیریت وسایل بزرگتر و سنگین تر بسیار دشوارتر است. در نهایت، توصیه می‌کنیم یک متخصص برای نصب لوستر خود استخدام کنید، بنابراین هنگام تنظیم بودجه، این هزینه را در نظر بگیرید.

قبلی
58 مدل از جدیدترین آینه های زیبای سال 2020
بعد
78 مدل از زیباترین و مدرنترین پاف ها برای مبل های خاص

نظرتان را بنویسید