43 مدل کاغذ دیواری گلدار شیک و زیبا با کیفیت عالی

برای ایجاد طراوت و شادی و نشاط در خانه هایتان از گل ها استفاده کنید .حتی نقش و نگار گلدار هم تاثیر بسزایی در روحیه شما و خانه تان دارد و میتواند روح شما را شاداب نگه دارد .

تصاویر گل و گیاه در خانه ایده ایی بسیار عالی و لطیف است که فضای خانه ی شما را مفرح و دلنشین جلوه میدهد .

امروزه کاغذ دیواری های گلدار بیشتر در اتاق خواب ها استفاده میشود اما شما میتوانید جسارت به خرج دهید و از کاغذ دیواری گلدار در هر کجای دیگر خانه هم استفاده کنید اما باید توجه داشته باشید که با بقیه دکوراسیون خانه هماهنگ باشد و زیاد خانه را شلوغ نکند به طور مثال اگر از کاغذ دیواری گلدار برای پذیرایی استفاده میکنید بقیه دکوراسیون خانه را ساده تر در نظر بگیرید .

کاغذ دیواری گلدار با گل های درشت هم بسیار خانه را متحول میکند و تاثیر بسیار مثبتی در خانه میگذارد .

نوع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری را می توان بر اساس نحوه اعمال آن بر روی دیوارهای شما به دسته هایی تقسیم کرد.
پوست کنده و بچسبانید

کاغذ دیواری پوست کنده و بچسب دو لایه دارد – یک لایه با طرح در جلو و چسب در پشت و یک لایه پشتی برای محافظت از چسب. وقتی آماده استفاده از آن هستید، پشت آن را جدا کرده و لایه جلویی را به دیوار خود بچسبانید. این نوع کاغذ دیواری سازگار با DIY است و به شما امکان می دهد تغییرات سریع و آسانی در ظاهر اتاق خود ایجاد کنید.
از قبل چسبانده شده است

در حالی که کاغذ دیواری پوست کنده و چسبان دارای پشتی است که برای نمایان شدن چسب آن جدا می شود، کاغذ دیواری از قبل چسبانده شده مرطوب می شود تا چسبندگی آن فعال شود. این نوع کاغذ دیواری برای نصب طولانی مدت بهترین است زیرا جدا کردن آن از پوسته کردن و چسباندن کاغذ دیواری دشوارتر است.
غیر چسبانده شده

این نوع کاغذ دیواری هنگام ورود هیچ گونه چسبی روی آن ندارد و به شما این امکان را می دهد که قبل از چسباندن آن به دیوار، میزان چسب را روی آن کنترل کنید. در حالی که اجرای آن نسبت به دو نوع کاغذ دیواری دیگر دشوارتر است، اما بهتر به دیوار شما می چسبد.


طرح

کاغذ دیواری در طرح های مختلفی وجود دارد. هنگام انتخاب کاغذ دیواری، روی الگوهایی تمرکز کنید که با سبک اتاقی که در آن نصب می شود، مطابقت دارد. به عنوان مثال، اگر خانه شما دارای مبلمان چوبی است، ممکن است بخواهید از کاغذ دیواری هایی با تم روستایی استفاده کنید.


مواد

رایج ترین نوع کاغذ دیواری وینیل است. ساخت آن در ضخامت ها و بافت های مختلف آسان است.


پارچه

پارچه ظاهری منحصر به فرد به دیوارهای شما می بخشد، اما گران تر از وینیل است و نیاز به نگهداری بیشتری دارد.


اکریلیک

پیدا کردن اکریلیک از دو نوع کاغذ دیواری دیگر دشوارتر است، اما بادوام ترین و راحت ترین تمیز کردن آن است.


مقاومت در برابر رطوبت

اگر قصد دارید از کاغذ دیواری در آشپزخانه یا حمام خود استفاده کنید، کاغذدیواری قابل شستشو و مقاوم در برابر آب می خواهید. کاغذ دیواری ساخته شده از وینیل گزینه خوبی است.


اندازه اتاق

اندازه اتاق شما تعداد رول های کاغذدیواری مورد نیاز شما را تعیین می کند. برای اطمینان از داشتن مقدار مناسب کاغذ دیواری، هر دیوار اتاق را از کف تا سقف اندازه بگیرید. طول را در عرض هر دیوار ضرب کنید تا متراژ مربع به دست آید و متراژ مربع تمام دیوارها را با هم اضافه کنید.

کل متراژ مربع خود را بر مقدار متراژ مربعی که یک رول کاغذ دیواری می تواند بپوشاند تقسیم کنید. اگر به صورت کسری در آمد، آن را به نزدیکترین عدد صحیح گرد کنید. توصیه می کنیم در صورتی که در حین درخواست اشتباه کردید، یک رول دیگر به این عدد نهایی اضافه کنید.

قبلی
36 مدل چراغ خواب در طرح های مدرن و فانتزی + قسمت ارزان
بعد
41 مدل جاشمعی جذاب و لوکس با قیمت عالی

نظرتان را بنویسید