ایده های زیبا طراحی آشپزخانه 2020

آشپزخانه یکی از مهمترین بخش در هر خانه است و هر نوع طراحی آن ممکن است یکی از مهمترین موضوعات برای اعضای خانواده باشد!

یخچال و سینک سه مورد اصلی و مهم در هر آشپزخانه هستند و محل قرارگیری این سه باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشد. در غیر این صورت جذابیت بصری و عملکرد آشپزخانه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

موقعیت سه مورد اصلی در طراحی آشپزخانه

سینک و یخچال سه عنصر هستند که در هر آشپزخانه استفاده می شوند ، مهم نیست که یک آشپزخانه کوچک یا بزرگ باشد!
این وسایل باید مانند یک مثلث در آشپزخانه قرار بگیرند. این بدان معناست که اگر بین این موارد خطوط اتصال خیالی وجود داشته باشد ، باید مانند مثلث باشند. بنابراین قرار دادن تمام این وسایل در یک خط مستقیم توصیه نمی شود و باعث کاهش کارایی در آشپزخانه شما می شود.

توجه به شکافها و ایجاد فضای کافی در آشپزخانه

یکی دیگر از عناصر مهم در طراحی آشپزخانه شکاف بین موارد موجود در آشپزخانه است ، به ویژه هنگامی که یک جزیره در طراحی آشپزخانه اوپن وجود دارد.
جزیره و صندلی های آن باید با فاصله از پیش تعریف شده قرار بگیرند ، بنابراین حداقل فاصله ای بین یک متر از کابینت ها و جزیره وجود دارد. در این روش افراد می توانند به راحتی حرکت کنند تا کارهای دیگر را نیز به راحتی انجام دهند.

همچنین رنگی که برای کابینت ، پرده ، میز ، صندلی ، وسایل ، نور مناسب ، حتی مکان کوچکترین اشیاء در آشپزخانه استفاده می شود ، همه از قوانین و اصول ویژه ای پیروی می کنند. پرداختن به همه این موضوعات فراتر از محدوده این مقاله است و هرکدام توضیحات بسیار بیشتری دارند که در مقاله های بعدی آورده می شود.

قبلی
نکاتی در مورد طراحی حمام رویایی شما
بعد
تأثیر رنگ در طراحی داخلی

نظرتان را بنویسید