50 مدل ازجدیدترین روتختی های خاص و مدرن [سال 2020]

اتاق خواب ، فضایی است پر از عشق ، آرامش ، لطافت و وسایل اتاق خواب مانند تخت و میز و کمد ، تشک و رخت خواب ، لوستر ، پرده ، اکسسوری و همچنین روتختی است . رو تختی ها نقش زیادو مهمی در خاص بودن اتاق خواب دارند .

 پیش از انتخاب رنگ روتختی خود باید در مورد رنگ و سبک و شکل و استایلی که دوست دارید تحقیق کنید زیرا خلق وخوی شما بسیار در انتخاب روتختی مهم است .همچنین باید در انتخاب روتختی به سایر وسایل داخل اتاق خواب خود فکر کنید تا همه ی دکور اتاق شما با هم هماهنگ باشد و هارمونی خاصی داشته باشد .

همچنین شما باید به جنس و کیفیت رو تختی خود توجه کنید تا از بهترین متریال برای سرویس خواب خود استفاده کنید تا کیفیت خواب خود را بالا ببرید همچنین با انتخاب بهترین متریال از پوست و مو و زیبایی و سلامتی خود محافظت کرده اید

روتختی ابزاری ضروری برای محافظت از تشک

بهترین محافظ تشک در برابر نشت، لکه، میکروب ها و آلرژن ها محافظت می کند. برخی از روکش‌های کامل تشک (همچنین به عنوان محفظه تشک شناخته می‌شوند) از ساس محافظت می‌کنند، در حالی که بیشتر آن‌ها برای دفع کنه‌های گرد و غبار طراحی شده‌اند. این ورقه های نازک از پارچه سخت تشک شما را در بالا و چهار طرف می پوشاند و یک مانع محافظ ایجاد می کند. محفظه های کامل تشک پایین را نیز می پوشانند و معمولاً ضد ساس هستند.

بنابراین اگر روی بهترین تشک برای خواب خود سرمایه گذاری کرده اید، محافظت از آن از همان ابتدا به ماندگاری آن کمک می کند. این امر به ویژه برای هر تختی که هنوز در دوره آزمایشی خود قرار دارد مهم است، زیرا در صورت لکه دار شدن ممکن است نتوانید آن را برای بازپرداخت بازگردانید. اما حتی تشک‌های قدیمی‌تر نیز از محافظ تشک خوبی بهره می‌برند، و انواع مختلفی از آن‌ها وجود دارد که بسیاری از آنها در راهنمای ما در مورد بهترین محافظ تشک آمده است.

محافظ تشک های ضد آب (ایده آل برای محافظت در برابر شب ادراری، ریختن و تعریق)، روکش تشک خنک کننده برای خواب گرم و استفاده در هوای گرم، و محافظ تشک ساخته شده از مواد طبیعی و ارگانیک از جمله پنبه ارگانیک و بامبو را خواهید دید. بهترین محافظ تشک برای شما نیز نیازی به هزینه زمین ندارد – برخی از انتخاب های برتر ما از Coop Home، Bedecor و Linenspa کمتر از 30 دلار قیمت دارند.

برای راه‌های بیشتر برای ایجاد یک واحه عالی برای یک خواب راحت شبانه، راهنمای ما در مورد بهترین روکش‌های تشک و بهترین بالش‌ها را بررسی کنید. و برای آخرین صرفه جویی، راهنمای فروش تشک روز رئیس جمهور ما را ببینید.

قبلی
62 مدل از کاغذ دیواری های جذاب و متفاوت +قیمت
بعد
64 مدل از جدیدترین ظروف برنجی اصل

نظرتان را بنویسید