طراحی مدرن خانه دو طبقه

یکی از زیباترین طراحی ها ،دکوراسیون منزل دو طبقه است. خانه های دو طبقه اکثرا از نظر اندازه بزرگتر هستند و لوکس بودن ویژگی اصلی این نوع خانه است. طبقه اول که معمولاً اتاق های خواب ، حمام ، اتاق خانواده ، اتاق تلویزیون وجود دارد که محیط آرام را می طلبد. طبقه دیگر طبقه همکف است که اغلب برای اتاق نشیمن ، اتاق ناهار خوری ، آشپزخانه ، ، لباسشویی و اتاق خواب مهمان استفاده می شود. در طراحی خانه های دو طبقه ، نوع پله ها و طراحی آن بسیار مهم است و توجه بسیاری را به خود جلب می کند. پیش از این ، ویلا ها و خانه های بزرگ فقط در دو طبقه ساخته شده بودند ، اما طی چند سال گذشته ، معماران و طراحان خلاق نیز می توانند از این سبک در محیط های آپارتمانی استفاده کنند و فضاهای خیلی بزرگ لازم نیست.

طراحی خانه دو طبقه و محیط آپارتمان مدرن

همانطور که گفته شد ، دکوراسیون خانه های دو طبقه نیز برای مکانهای کوچک در نظر گرفته شده است که شما را قادر می سازد از امتیازهای کوچک مانند آپارتمان بیشترین بهره را ببرید. در آپارتمان ، طراحی دو بلکس باعث می شود تا محیط جذاب و شیک به نظر برسد. معماری و طراحی خانه های دو طبقه عموما پرهزینه است ، بنابراین مهم است که در انتخاب بهترین متریال توجه کنید. در طراحی خانه دو طبقه می توانید از مواد چوبی و فلزی استفاده کنید. همچنین می توانید کفپوش های چوبی و لمینت ها را برای کف خانه در نظر بگیرید تا رنگ های گرم و دوستانه ایجاد کنند. علاوه بر این ، برای داشتن هماهنگی بیشتر می توانید از مواد چوبی با همان رنگ کفپوش های چوبی در پله ها استفاده کنید.

سبک کلاسیک در خانه ها و ویلا های بزرگ دو طبقه

تعداد داده های منتشر شده نشان می دهد که استفاده از سبک کلاسیک در خانه های بزرگ و ویلاها بسیار جذاب تر از سبک مدرن است. راه پله می تواند مرکزی باشد و شما می توانید لوسترهای بزرگ و کریستالی را در بالای آن سوار کنید و همچنین برای داشتن ایمنی و منظره زیبایی باید از پناهگاه استفاده کنید.

پله ها ، مهمترین عنصر در دکوراسیون خانه های دو طبقه

پله ها در طراحی خانه های دو طبقه تأثیر زیادی دارند. پله های متصل به دیوار از یک طرف بیشترین استفاده را از فضا می کنند. نه تنها فضای کمی را اشغال می کند بلکه می توانید در زیر پله ها از این فضای موجود بیشترین بهره را ببرید به عنوان مثال ، فضای زیر پله ها می تواند به عنوان قفسه ، آویزان کردن لباس شما و به عنوان قفسه کفش و برای دسترسی آسان به کلیه ابزارهای لازم استفاده شود. اگر اهل کتاب هستید و کتاب زیادی دارید اما فضای کافی برای کتابخانه ندارید ، می توانید از فضای زیر پله برای تهیه قفسه کتاب استفاده کنید. این یک ایده خلاق ، هوشمندانه و کاربردی است.

تصویر زمینه در پله ها

در کلیه خانه ها ، تصاویر پس زمینه زیبایی بی نظیری را ایجاد می کند ، اما در این مقاله قصد داریم با کاغذ دیواری که به دیوار راه پله ها چسبیده اند بپردازیم. این فضا معمولاً کوچک و محدود است. برای ایجاد یک نمای زیبا تر می توانید از کاغذ دیواری های رنگارنگ با رنگ های شاد استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد که می توانید در راه پله های خانه های دو طبقه ایجاد کنید ، استفاده از کاغذ دیواری های آجری سه بعدی است. روشنایی مناسب به شما کمک می کند هنگام شب پله ها منظره بهتری داشته باشید.

قبلی
تاریخچه طراحی مدرن
بعد
دکوراسیون اتاق خواب زیبا

نظرتان را بنویسید