چند نمونه اتاق نشیمن مینیمال

مینیمالیسم برای شما چه معنی می دهد؟ آیا می گوید دیوارهای سفید ، کف های چوبی و پنجره های فرانسوی کاملاً باز؟ آیا به نظر می رسد مانند مبل های بلوکی ، معماری قوی ، رنگ های خاموش و نقش و نگار باشد؟ مینیمالیسم به معنای انتخاب مبلمان و لوازم جانبی ساده ، خسته کننده یا ارزان نیست. صرفاً به معنای “کمتر بیشتر است” ، مینیمالیسم می تواند به تمرکز اتاق شما روی روحیه یا موضوع مورد نظر شما کمک کند.

پوسته تخم مرغ و چوب

سفید پوسته تخم مرغ و چوب کسل کننده نیست. ساخت قاب در بالکن نور را از دنیای خارج به داخل می دهد. صندلی های مخصوص غذاخوری خطوط خود را با پاهای خود آینه می کنند ، در حالی که مبل های ساده فوتونی محلی برای استراحت فراهم می کنند.

کمی کنتراست بیشتر

کمی کنتراست بیشتری می خواهید؟ این مبل ها ، میز وسط و صندلی های بژ فوتون ، گرما را در کنار گرامافون ، سبد و نیمکت در سایه های تیره ایجاد می کنند. آتش برقی جو را روشن می کند.

LED ها

اجازه دهید یک خط از LED ها صحبت کنند. دیوار معمولی ، مبل مدرن و فرش با عرض گسترده این فضای داخلی با چوب زغالی خنک پوشیده شده و در یک خط چراغ زیر تلویزیون قرار دارند. الگوی هندسی فرش در ظاهر گره می خورد.

فضای داخلی خود را نصف کنید

این طراحی که از سکو برافراشته شده است از یک طرف دارای رنگ سفید خالص و از طرف دیگر یک اتاق با رنگ قارچ است. مبلمان بلوک ساده و بالشتک های به شکل ویرگول باعث می شوند رنگ آمیزی بسیار زیبا شود.

بافت ظریف می تواند اتاق نشیمن شما را زنده کند

چوب متناوب در کابینت ها و مخلوط کف با یک میز مدرن فلزی دوک شده و مبل مخمل ، مناطقی را ایجاد می کند که فقط تا اندکی تفاوت دارند. مجموعه ای از کتاب ها جلوه نهایی را به شما می بخشد.

اتاق نشیمن خود را یک سطح بالا ببرید

خطوط معماری این فضای داخلی سیاه ، سفید و خاکستری اطمینان از حواس پرتی چشم را می دهد در حالی که رنگ ها ساده باقی می مانند. دیوارهای آجری نمایان ، کاناپه نخی و کفپوش چوبی بافت متفاوت ایجاد می کند.

فضای مشترک

با استفاده از کف خاکستری روشن برای اتصال این دو ، اتاق نشیمن سفید ، روشن و مستطیلی می ماند. آشپزخانه با خاکستری بتونی غسل داده شده است. چراغ های LED زیر کابینت باعث می شوند تنفس سبک آشپزخانه حفظ شود ، در حالی که یک میز ناهار خوری مشکی با یک گلدان از گل های سفید به اتاق استراحت می دهد.

رنگ بیشتر

این فضای مینیمالیستی ، ظاهری سفید ، سیاه ، خاکستری را به هم متصل می کند تا ظاهری فوق العاده مدرن داشته باشد. یک بالکن با نور باعث روشنایی خانه می شود ، در حالی که خطوطی از چراغ های سقفی و یک سر گوزن مصنوعی شخصیت می بخشند.

با شکل و فرم بازی کنید

خطوط مستطیلی مبل ، فرش و کابینت های این اتاق نشیمن با سه میز و چراغ های فانوس چینی روبرو می شوندو میدرخشند .

توهم فضا

رنگ های مینیمالیستی می توانند توهم فضا را اضافه کنند. این خاکستریهای روشن ، سفیدها و چوبها با خطوطی بین کمدهای دیواری ، کانتور سقف و روکش کف چوبی قاب می شوند. مشکی در یک تلویزیون صفحه تخت و قاب درهای کشویی به مهمانی می پیوندد.

تک رنگ

دیوار سیاه و سفید خالص ، مبل L جیر و میز استنسیل شده در کنار صفحات سفید بزرگ کم روح تر به نظر می رسد. دو چراغ منحصر به فرد ارتفاع را در کنار یک اثر هنری فراهم می کنند.

قبلی
نکاتی برای داشتن اتاق نشیمن با تم قهوه ایی
بعد
چند نمونه اتاق نشیمن شیک بتنی

نظرتان را بنویسید