نکاتی برای داشتن اتاق نشیمن با تم قهوه ایی

مبل شما تقریباً بزرگترین مبلمان اتاق خواهد بود (مگر اینکه یک کتابخانه عظیم داشته باشید ) . مبل زیبا و قهوه ای شما باید با رنگ آمیزی مکمل مورد استقبال گرم قرار بگیرد و ما اینجا هستیم تا با کمک برخی از تجسم های کاناپه ای قهوه ای نحوه کار را به شما نشان دهیم.

ترکیب با مس

در حال حاضر یک روند عظیم پیرامون لهجه های مسی وجود دارد ، این تصویری نشان می دهد که آویزهای مسی شگفت انگیز با یک مبل چرمی قهوه ای با هم هماهنگ عمل می کنند. علاوه بر این ، یک پس زمینه خاکستری خنک جایگزین مدرن تری برای دیوار سنتی و واضح کرم رنگی است که ما در طی سالهای گذشته در اطراف مبل های قهوه ای انجام داده ایم.

مبل قهوه ای مایل به قرمز

یک مبل قهوه ای مایل به قرمز با فرش خاکستری و صندلی خاکستری می توانداز نظر بصری خنک جلوه کند . یک میز سنگی مرمر جلوه را کامل می کند.

پالت های رنگ زمین

پالت های رنگ زمین همیشه هنگام کار با مبل های قهوه ای یک شرط مطمئن هستند و می توانند بسیار موثر باشند. یک فرش طبیعی و کف چوبی پایه مناسبی برای یک مبل قهوه ای است و سبز طبیعی تضاد شگفت انگیزی را ایجاد می کند. رنگ آمیزی یک دیوار با رنگ سفید کاملاً خوب یک ایده خوب است تا طرح کلی بیش از حد گل آلود نشود.

پرده ها

پرده ها لازم نیست که با رنگ مبل یا کوسن های مبل مطابقت داشته باشند. دو صندلی به جای رنگ تودوزی آن ، نمای مبل را آینه کاری می کنند ، در حالی که یک کتابخانه سیاه با پاهای نازک و مشکی آن مطابقت دارد.

مبل دو رنگ

این مبل دو رنگ ، هم حجم قهوه ای و هم خاکستری را تشکیل داده است ، بنابراین طراحی داخلی اتاق حول این ترکیب رنگی مدرن شکل گرفته است. یک دیوار زنده طرح خاموش را با یک نوار سبز روشن بلند می کند. لامپ های کروم و قاب های فولادی ضد زنگ برای ارائه کمی درخشش عالی هستند. هنگام استفاده از سایه های تیره روی مبلمان و دیوارها ، سفید نگه داشتن کف و سقف را در نظر بگیرید تا احساس جادار و مطبوعی داشته باشید.

مبل قهوه ای نرم

این مبل قهوه ای نرم در جلوی یک نمایشگر تیره قرار دارد که دارای یک قاب برنز و جزئیات است ترکیب رنگ چشمگیر باعث می شود همه چیز پیچیده تر و گران تر به نظر برسد. توجه داشته باشید که چگونه دو چراغ آویز بزرگ را با کف مرمر ست میکنند .

کفپوش چوبی

چندین تن قهوه ای در یک کفپوش چوبی یک ترکیب خیره کننده با یک مبل قهوه ای چسترفیلد می شود . کوسن ها و پرده های پراکنده خاکستری تعادل را ایجاد می کنند.

قهوه ای و سفید

هنگام کار فقط با پالت قهوه ای و سفید ، تنوع متفاوتی را برای عمق بیشتر معرفی کنید. لامپ های کف قهوه ای مایل به قرمز با بالشت روی این مبل مطابقت دارند ، بقیه کوسن ها روی شکلات تیره در برابر تودوزی قهوه ای پوشانده شده اند.

سبک صنعتی

اتاق های نشیمن به سبک صنعتی یک تناسب طبیعی برای مبل های قهوه ای است.

مبل چرمی

یک مبل چرمی قهوه ای با رنگ های قرمز روشن و سرمه ای به خوبی کار می کند.

صندلی متضاد

صندلی متضاد راهی عالی برای تقویت جلوه مبل قهوه ای و به روز نگه داشتن اتاق است.

کتابخانه خانگی گسترده

در مورد یک مبل قهوه ای در محیط مناسب نکته بسیار پیچیده ای وجود دارد و هیچ چیز پیچیدگی های فکری را به اندازه یک کتابخانه خانگی گسترده و منظم فریاد نمی زند.

مطابقت فرش و مبل

شما می توانید رنگ مبل خود را با یک فرش انتخاب کنید اما حتماً رنگ روشن تری را نیز در آن وارد کنید. همچنین ، یک مرز کوچک بین کاناپه و فرش بگذارید تا به آنها اجازه دهد نفس بکشند.

قبلی
چند نمونه اتاق نشیمن باشکوه سبز و نکات آنها
بعد
چند نمونه اتاق نشیمن مینیمال

نظرتان را بنویسید